Gjest Gjest_Trallala_* Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde også sånne på badet der jeg bodde før, selv om jeg hadde gulvvarme på konstant. De pleide å forsvinne hvis jeg vasket ordentlig og helte avløpsrens i avløpet, men kom gjerne tilbake etter en stund, spesielt hvis jeg slurvet med vask. Jeg har lest at de lever av stivelse o.l, og man kan få dem inn i kjøkkenet der de lever av mel o.l hvis man er uheldig. Det høres ikke særlig lekkert ut!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har observert dem på badet av og til,selv om jeg har varmekabler på og vasker annenhver dag.Har tettet igjen noen hull nederst ved dørkarmen med papir.Tror de kommer ut derifra.I helgen fant jeg dem også på kjøkkenet Virket som om de kommer opp fra sluket i kjøkkenvasken, så nå står proppen alltid i når vasken ikke er i bruk.Bodde tidligere i en kjellerleilighet,og der var de overalt..Pilte rundt på dyna i sengen,gulvteppet, inni skap og i alle rom..Grøss og gru Det var sikkert pga.fuktighet,den er jo generelt sett høyere i kjellere..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå