Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart brukt opp min første boks med "Olive Body Butter" fra Body Shop. Den holdt ca. en mnd, og nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe ny eller ikke... Synes den er kjempedeilig, bortsett fra prisen (116,-), som jeg vel egentlig ikke har helt råd til nå... Finnes det et rimeligere alternativ?? Noen som vet om et produkt som ligner? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det har jeg også!

Menneh, jeg tror faktisk jeg skal kjøpe en ny Body Butter uansett for det er verd det, det er bra, huden min tåler det og det lukter så godt. Også har jeg lyst til å prøve mango.

Hmm..sorry..det var kanskje ikke det svaret du ville ha. :roll:

Har egentlig ikke råd jeg heller, men 116 kr er ikke SÅ mye, og det er sikkert bare noen kroner ekstra i forhold til andre gode bodylotioner.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

116 kroner for en god bodylotion er ikke mye- en virkelig god lotion kan lett koste 3 ganger så mye.

Minnie

Gjest ButtHead
Skrevet

Hør med Body Shop om de har noen forslag til andre produkter som ligner body butter, ellers vet jeg at den finnes i små bokser som er rimeligere, men der er jo innholdet mye mindre, så det blir nok like dyrt :-?

Skrevet

Synes også Body Butter er overraskende bra, det eneste er at de lukter så mye at jeg ikke kan kombinere med parfymen min. Men så har jeg fått mange hyggelige kommentarer på at det lukter så godt av meg, og de er jo verdt alle de 116 kronene, ikke sant?

ringblomst - som er svak for kommentarer om kroppslukt :hoho:

Skrevet

Nå har de fått ny body butter med papaya. Synes den luktet litt godt. De selger visstnok mest av mango og blåbær.

Gjest Alette
Skrevet

Jeg vet ikke om disse produktene ligner, men det kan tenkes at de gjør det. Du kan jo evt se om noen butikker har prøve på dem. Nye Nivea Q10 Firming cream i krukke eller Dove Body Silk. Fås i dagligvare, Vita, H&M o.l.

Av Body Butter liker jeg drue best til nå, blåbær lukter godt først men har en ekkel bilukt, og blir for fet for min hud.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes kokos lukter veldig godt, vanligvis synes jeg kokos-lukt kan bli for kvalmende, men dnne er god. Har ikke prøvd noen andre, og heller ikke luktet så mye på de andre typene.

ringblomst

Gjest Anonymous
Skrevet

Den lysegrønne med drue lukter aller best. Friskt, men ikke for kraftig.

Skrevet

Jeg har for tiden veldig tørr hud, og gikk i dag til innkjøp av Blåbære - beregnet nettopp på dette. Foreløpig lukter dne veldig godt - men neste gang tror jeg det blir den med druestein... Skjønt, oliven er mitt hejrte nærmest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...