Gjest hrg Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg Skal gifte meg i kirken neste sommer. Siden det er hundre år siden sist jeg var i brylup, husker jeg ikke rekkefølgen. Vi har en venninne som skal synge for oss i kirken. Når og hvor mange sanger? Vi trenger tips til følgende; -Inngangsmusikk? (ikke sang her, men tips til fint orgelspill) -Hvordan forrgår vielsen? Når taler presten, når kan vi ha et sanginnslag eller to? -Utgangsmusikk? Håper noen har gode tips. Jeg vil gjerne ha bestemt dette på forhånd før vi drar på samtale til presten ;.D
Gjest Eline80 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg Skal gifte meg i kirken neste sommer. Siden det er hundre år siden sist jeg var i brylup, husker jeg ikke rekkefølgen. Vi har en venninne som skal synge for oss i kirken. Når og hvor mange sanger? Vi trenger tips til følgende; -Inngangsmusikk? (ikke sang her, men tips til fint orgelspill) -Hvordan forrgår vielsen? Når taler presten, når kan vi ha et sanginnslag eller to? -Utgangsmusikk? Håper noen har gode tips. Jeg vil gjerne ha bestemt dette på forhånd før vi drar på samtale til presten ;.D http://www.kirken.no/?event=doLink&famId=207
Gjest nextlife Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg Skal gifte meg i kirken neste sommer. Siden det er hundre år siden sist jeg var i brylup, husker jeg ikke rekkefølgen. Vi har en venninne som skal synge for oss i kirken. Når og hvor mange sanger? Vi trenger tips til følgende; -Inngangsmusikk? (ikke sang her, men tips til fint orgelspill) -Hvordan forrgår vielsen? Når taler presten, når kan vi ha et sanginnslag eller to? -Utgangsmusikk? Håper noen har gode tips. Jeg vil gjerne ha bestemt dette på forhånd før vi drar på samtale til presten ;.D Her står det litt om vielse i kirken, og du kan laste ned en brosjyre med liturgien http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=298 Bruk søkeord inngang-utgang her i forumet, så vil du garantert få opp mange tips om musikk til dette, også masse linker som ligger her.
Gjest nextlife Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 opps, litt treig å skrive, så ikke at eline80 hadde svart deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå