*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 I dag kommer filmen ut, folkens:) Noen andre som har smeltet helt for denne lille fyren? :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2003 #5 Skrevet 11. april 2003 Kjøpte DVD'en gjennom Bokklubben Nye Bøker og fikk den onsdag denne uken.... skal se den i helgen. Gleder meg!!! Minnie
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2003 Jeg prøvde også å forhåndsbestille den, men det gikk ikke Best det ikke er utsolgt, altså :evil:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Jeg prøvde også å forhåndsbestille den, men det gikk ikke Best det ikke er utsolgt, altså :evil: Gikk ikke? :o Minnie
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2003 Vet ikke hva som skjedde, men det kom opp en melding om at det ikkke gikk.. Husker ikke helt hva det sto...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2003 #9 Skrevet 11. april 2003 Vet ikke hva som skjedde, men det kom opp en melding om at det ikkke gikk.. Husker ikke helt hva det sto... Ta og ring Kundeservice i Bokklubben Nye Bøker så hjelper de deg- men de må ha solgt tusenvis av HP DVD'ene allerede. Minnie
Gjest Vega Skrevet 11. april 2003 #10 Skrevet 11. april 2003 Å ja da. Da er det bare å låne et barn igjen, så sniker vi oss ubemerket inn. Har lest alle bøkene... :D
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2003 Tja... Tar meg heller en tur til byen til uka:) Jeg og:) Bøkene er definitivt bedre! Noen som vet når neste kommer ut på norsk?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. april 2003 #12 Skrevet 11. april 2003 Noen som vet når neste kommer ut på norsk? Boken kommer ut på engelsk i juni- datoen for norsk utgivelse er ennå ikke fastsatt men det stod i Aftenposten at det ikke blir før nærmere oktober/november 2003. Minnie
*_Lille meg_* Skrevet 11. april 2003 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2003 Sååå lenge til?! Men jeg gleder meg :D
Gjest Liten Skrevet 11. april 2003 #14 Skrevet 11. april 2003 Jeg har allerede forhåndsbestilt den nye boka på amazon, kommer 21. juni!
Gjest Liten Skrevet 12. april 2003 #16 Skrevet 12. april 2003 På norsk?! :o Nei, på engelsk. Begynte å lese HP lenge før bøkene ble oversatt (en god venn i England som kjenner mitt barnslige sinn og kjøpte de første som julegave), og foretrekker å lese på engelsk. Men dette gjør at jeg har store problemer med de norske HP-begrepene, noe som er litt morsomt når en begeistret begynner å diskuterer med noen som kun har lest bøkene på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå