Gjest pjanola Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Vet ikke helt om dette er riktig forum, men jeg prøver likevel. Jeg har i det siste hatt to utrolig ekle drømmer, som hadde visse fellestrekk. I den første byttet jeg hode med en annen person (en mann jeg kjenner) og våknet i fortvilelse i det jeg innså at jeg hadde feil hode. I natt hadde jeg en som er så ekkel at jeg herved advarer sarte sjeler: Jeg satt på pub sammen med to gutter/menn som jeg kjente før. Mens jeg satt der fikk jeg tak i et eller annet redskap slik at jeg kuttet av mitt eget hode og brakk nakken. (Jeg så det liksom utenifra og det var blodig og disgusting.) I det jeg døde, angret jeg forferdelig og lurte på hva som skjedde etterpå. (Ble de sinte fordi de måtte rydde opp alt sølet og fordi jeg holdt på slik i all offentlighet, osv...) Jeg kan ikke huske å ha sett eller lest noe spesielt ekkelt i det siste, så jeg aner ikke hva dette skal bety! "Å miste hodet" begynner å få en ny betydning for meg...
hjertesukka Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Skjønner godt at du syns dette var ekkelt,ja. Har sjøl drømt at min datter mistet hodet. Grusomt. Da jeg begynte å lese litt på drømmesider, så fant jeg snart ut at dette må man ikke ta bokstavelig. Ifølge den siden jeg viser til, så betyr det visstnok at du snart skal få suksess på en eller annen måte. Så prøv å snu det ekle bildet til noe positivt. Enten man tror på drømmetydning eller ei, så er det da tross alt bedre å tenke på at dette visstnok skal bety suksess......men slike drømmer sitter godt fast. http://www.droemmetydning.com/
Gjest Drømmetyder Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Å få hodet kappet av er det samme som å få kuttet over tenkeevnen eller bli avskåret fra følelsene. Blod indikerer også emosjonell smerte. Virker som det er noe du ikke tør kjenne på som du bør ta frem i dagen, noe som du i forhold til andre også ikke tør ta frem.
Gjest Drømmetyder Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 http://www.droemmetydning.com/ Overnevnte "drømmetydeside" har jeg ikke sansen for, noe av symbolene stemmer, men man må se helheten i drømmen for å finne ut hva drømmene betyr, det nytter ikke å kun se på et element i drømmen.
Gjest pjanola Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Takk for svarene! Du er sikkert inne på noe ved at dette handler om ting jeg ikke tør kjenne på/vise frem. Det gir mening i forhold til de andre personene i drømmene også. Så jeg ble litt klokere nå. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå