Gjest Gjest_bride to be_* Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Noen som kan gi oss tips om hvor vi brude reise og bo? Samt når vi burde dra? Takk for alle svar
gard Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei For en del år siden var kona og jeg på bryllupstur til Mexico...vi dra til Playa del Carmen på Yucatan og det var flott. Vi var der i mars. Du kan lese litt om turen og se bilder her: http://gardkarlsen.com/mexico.htm
Antoinette Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ingenting er som en god diarè for å begynne ekteskapet
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Ingenting er som en god diarè for å begynne ekteskapet Det er jo ikke ekslusivt for Mexico.
gard Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Vi hadde ikke noe problemer på grunn av maten i Mexico
Gjest ts Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Takk for tips! Noen andre som har erfaringer?
KristineT Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Vert mange plasser der... men bare på dagturer (cruise) Blander mange av plassene, men kan annbefale conzumel. Veldig flotte strender der og god mat. en del shopping der også om man ønsker det. Men hadde det vert opp til meg hadde jeg dratt en annen plass en mexico. Mange flotte steder i karibien... bahamas spesielt... drømme plass!! Uansett bra vil dere få det...
smaksløk Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Mexico er et fantastisk land å reise til! Jeg dro litt rundt over alt, dersom du vil til strandlivet kan jeg anbefale en liten plass Puerto Escondidos, veldig koselig lite sted, som de fleste i Mexico reiser til selv rundt juletider, eller er det flere koselige steder rundt der, på vestsiden. Personlig likte jeg ikke så godt stedene på Yucatan, det er litt mer turistpreget, mange store Amerikanske cruise skip osv. Men noen liker jo dette også. Playa del Carmen er vel der jeg likte meg best på Yucatan. Ellers er det mange andre veldig koselig byer dersom en ikke nødvendigvis vil til strandlivet. Som Oaxaca eller Tasco(sølvbyen). Har desverre ikke vert så langt nord for Mexico DF så kan ikke anbefale noe her.. God tur!!!
Frey Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Takk for tips! Noen andre som har erfaringer? Jeg kan komme med erfaringer om en måneds tid. Vi kommer selv hjem fra bryllupsreise der da
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Enig med Smaksløk, Puerto Escondido er flott. Passe stort(eller lite), flotte strender. OG en innmari fin restaurant ved/i stranda med litt luksus-følelse, lekker mat og champagne, det må man jo ha på bryllupsreise. Oaxaca veldig flott! og Acapulco var jeg i på nyttårsaften, det var stilig. Folk går i beachklær hele dagen og er veldig avslappa. Litt bråkete var det der og mye liv, men artig opplevelse. Alle disse stedene var det mest mexicanere på tur. Det er heller ikke ødelagt av orkaner/tyfoner ogsånn som preger yucatanhalvøya. Veldig lett å komme seg rundt med buss, gode og rimelige og trygge (men du må velge sånne superbusser) Maten er ett kapittel for seg. Utrolig mye kjedelig og kjip og uinteressant mat. Eneste landet jeg har blitt matlei...God tur! Mexico City var også flott syns jeg.
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Det er jo ikke ekslusivt for Mexico. Mexico er faktisk beryktet for turistdiare (hørt om Montezuma's revenge?). Opplevde det selv der, har vel aldri vært så syk i hele mitt liv.
Ciara Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Håper ikke jeg sporer av, men er det noen som vet om billige måter å komme seg til Mexico på? De fleste byråer tar 15000 pro pers for fly og hotell, og jeg skulle gjerne hatt det billigere.
Latee Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Når skal du dra? Etter et kjapt søk på finn.no fant jeg flere reiser (januar) for rundt 11-12 000. Fra Apollo blandt annet. Prøv ellers å søk fra den amerikanske expedia.com, amerikanske hotels.com, orbitz.com og travelocity.com Eller så kan du jo prøve å bestille fly og hotell hver for seg. Endret 2. desember 2007 av Latee
La Luna Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Håper ikke jeg sporer av, men er det noen som vet om billige måter å komme seg til Mexico på? De fleste byråer tar 15000 pro pers for fly og hotell, og jeg skulle gjerne hatt det billigere. I og med at du kan få flybilletter tur-retur for bare rett over 5000, så hadde jeg satsa på å bestille fly og hotell hver for seg.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Vi hadde ikke noe problemer på grunn av maten i Mexico Nå er ikke akkurat Playa del Carmen Mexico da, men Playa del Ingles. Er bare beliggenheten som er forskjellig. Til ts: Skriv litt om hvordan type turist dere er, så er det lettere å gi råd. Liker dere Kanariøyene, så er Playa del Carmen et godt råd.
Latee Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 Nå er ikke akkurat Playa del Carmen Mexico da, men Playa del Ingles. Er bare beliggenheten som er forskjellig. Til ts: Skriv litt om hvordan type turist dere er, så er det lettere å gi råd. Liker dere Kanariøyene, så er Playa del Carmen et godt råd. Jo, Playa del Carmen er et sted i Mexico. Les ts innlegg igjen du
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Jo, Playa del Carmen er et sted i Mexico. Les ts innlegg igjen du Les det jeg skrev du. Men jeg forklarer så gjerne: Playa del Carmen i Mexico er veldig likt de turistdestinasjonene du finner på Gran Canary, så eneste forskjellen mellom de to stedene er altså beliggenheten (som jeg skrev). Liker man seg på Kanariøyene, så liker man seg på Playa del Carmen - det går ut på akkurat det samme.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 Og for å legge til: Playa del Carmen er også veldig forskjellig fra de andre feriestedene i Mexico - derfor skrev jeg at det ikke er Mexico.
Latee Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 Og for å legge til: Playa del Carmen er også veldig forskjellig fra de andre feriestedene i Mexico - derfor skrev jeg at det ikke er Mexico. Åja.. hehe da misforsto jeg helt, mulig det er litt for sent for meg Beklager
Ciara Skrevet 3. desember 2007 #20 Skrevet 3. desember 2007 I og med at du kan få flybilletter tur-retur for bare rett over 5000, så hadde jeg satsa på å bestille fly og hotell hver for seg. Oi! Hvor får man fly så billig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå