Gå til innhold

Onanering

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Er gutter "alltid" kåte? ( eller blir det på null komma niks ved rett påvirking??)

JA (omvendt med jenter??)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA (omvendt med jenter??)

Eh.......ja..........? :oops:

Gjest dorian
Skrevet

NEI!

Trenger oppvarming først.

Som regel, da...æh :ler:

dorian

Skrevet

Her var det mange gode innlegg, jeg fikk meg ei latterkule.

Ja det vår nå nesten alt jeg skulle is. :hoho: ( ikke nedsettende om innleggene altså, de var bare morsomt skrevet! )

Og angående onani, rundt 2 ganger om dagen det er vel ikke akkurat mye? Men, så er vel gutter generellt mer kåte enn kvinner? eller er det ennå en myte?

Det som dermed jeg lurer på er at det visstnok tar 1mnd eller var det mer før en spermie er ferdigprodusert, og onanerer man veldig mye så må man da ende opp med uferdig spermier eller bare væske??? anyone?

hehe, mye rart man skal plukke opp av fakta.... :ler:

Skrevet

Er snart tredve år og har sluttet helt med å masturbere, har aldri

kommet på egen hånd :( Får det rett og slett ikke til. Er ikke tabu, har prøvd dildo osv. men funker rett og slett ikke. Kommer så det suser når jeg er sammen med partneren min! Flere som har har hatt det sånn?!?

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for god respons folkens og en god latter da.

Skrevet

Onaner så mye du vil og orker! Onanering er sunt, og det sies at det øker sexlysten! Det jeg ikke skjønner er at dere gutter klarer å holde på sånn, jeg tror jeg hadde fått senestrekk og allt som er. Litt gøy å se på gutta når de viser fram "runke-muskelen". Men det er kanskje bare vi småttisene som gjør slikt? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...