Gå til innhold

Kjolen

Gjest *englefjes*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare mamma som har sett den på meg første gang jeg prøvde den. (har bare hatt den på en gang) Også har frisøren, en venninne og en kusine sett den på nett:)

Den henger i skapet hos mamma så er litt lur på at min yngre søster på 15 har vært å tatt en snik titt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min i Los Angeles, så min amerikanske vennine har sett den, forloveren min + ei vennine og datteren min på 8 år, hun var med til sy damen sa vi skulle feste sleper, å hun ble sur som ei potte for slik kjole ville hun oxo ha... :ler: Men det kom da frem at hun syntes mamman sin var kjempe pen :ler:

Min kommende mann har ikke fått sett den, å skal ikke vise den til noen fler heller, hvis jeg klarer da :fnise:

Skrevet

Jeg viser min flotte kjole til alle som vil se - unntatt min kjære! (Som uansett ikke vil se den før den store dagen..)

Jeg tenker at selve bryllupsdagen går så fort, så det blir også en måte å "forlenge" bryllupet på..

De som har sett kjolen på meg er 4-5 venninner, så noen svigerinner, søster, svigermor osv. som har sett den på henger..

Er i den kinkige situasjonen at ei venninne av meg gifter seg to mnd før oss, og vi er invitert.. Hun skal ha samme kjole som meg!!

Og dette vet min kjære..

Heldigvis har vi veldig ulik høyde, hårfarge og kroppsfasong, i tillegg at vi skal ha helt ulike blomster og type bukett..

Jeg gleder meg til å bruke verdens flotteste kjole!

:hjerte:

Skrevet

Mange har sett bilde av kjolen, men den er ikke like fin på den tynne modelldama som på meg :fnise: Men det blir ikke så mange som får se meg i kjolen... blir nok bare forlover og kanskje mamma :)

• 2 uker senere...
Gjest lady82
Skrevet

Jeg bestilte kjolen min gjennom ei på nettet så e va ganske spent på ka e fikk i posten og den kjolen va enda finere i virkeligheten enn på bilde. Mange som he sett bilde av kjolen min men få som he sett den virkeligheten d får dei fleste vente m:D

Skrevet
Tittelen sier vel det meste...

Hvem viser dere brudekjolen til?

Jeg har vist den til søsteren min/forloveren min, siden hun var med på prøvingen,men ellers er den hemmelig...

Mulig at mamma får lov til å titte,men liker tanken på at folk ikke har sett den før bryllupet.

Hvordan gjør dere det?

Enig med deg! Så få som mulig skal få se den. Til nå er det bare forloveren min og datteren min som har sett den "live". Ellers har søsteren min sett den på nett. Hverken mor eller svigermor har fått se.....

Må bevare "wow" - effekten så lenge som mulig. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...