Gjest *marie* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Tittelen sier vel det meste... Hvem viser dere brudekjolen til? Jeg har vist den til søsteren min/forloveren min, siden hun var med på prøvingen,men ellers er den hemmelig... Mulig at mamma får lov til å titte,men liker tanken på at folk ikke har sett den før bryllupet. Hvordan gjør dere det?
Gjest Linn24 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jeg viser kjolen til nesten alle og enhver jeg. har et blad med bilde av den i. det blir jo noe helt annet når jeg får den på uansett. og kjolen er jo mye finere i virkeligheten enn på bildet. men sambo får ikke se da.
Shabana Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har vist den kjolen jeg tror jeg kommer til å kjøpe til tre venninner, deriblant forloveren min, og mamma og svigermor. Min forlovede har sett den, men det var da jeg ikke likte kjolen, he he Har vist han så utrolig mange forskjellige kjoler og slikt at jeg tror ikke han aner hva jeg egentlig er ute etter.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg har vist den til søsteren min/forloveren min, siden hun var med på prøvingen,men ellers er den hemmelig... Ingen som husker akkurat hvordan den ser ut uansett. Min tilkommende, mamma og to venniner har sett min. Men den er ingen hemmelighet. Husker jo ikke engang akkurat hvordan den så ut lengre selv, bestilte den for 1 måned siden. Og den så definitivt ikke ut som på modellen fra produsenten.
Marge Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Forloveren min og en annen god venninne har sett den på meg, ellers har jeg vist frem bilde av meg i den til flere gode venninner. Jeg viser den ikke til mamma, svigermor og min tilkommende - de får vente! Tror det kommer til å bli helt annerledes med slør, sko og fint sminket allikevel enn om de fikk se meg i den "en vanlig dag", men noen hemmeligheter må man jo ha!
Gjest hrg Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Samboeren min var med på prøvingen, så han har sett den. Vi sklle bare prøve å se på forskjellige egentlig. Men så satt den første kjolen (jeg hadde sett den på nettet og drømt om den...) helt utrolig perfekt! Rareste jeg har sett. Samboeren satt der med et kjempesmil, hehe. Så da kjøpte vi den. Prøvde ikke fler engang. Jeg tror det blir helt annerledes på bryllupsdagen jeg. Med sminke og hele pakka. Bekymrer meg ikke for at min fremtidige mann har sett den altså.
Maja_83 Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Forloveren min var med når jeg kjøpte den! Og så hadde jeg visning for mamma, søster, tantene mine og mormor, og da spratt vi champagne og skålte! Innmari koselig måte å gjøre det på Min tilkommende vil ikke se den, og får ikke se den - hehe.
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jeg har vist den til min kjære - var så heldig at jeg fant drømmekjolen på salget i år, og dermed ble den med hjem med en gang!!!!!!!! Gjett om jeg ikke hadde forventa det da. Var helt i fyr og flamme.... Jeg hadde med meg forloveren min, så hun har sett den selvsagt. Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med den da jeg kom hjem... Jeg spurte om han ville se den eller ikke, men han sa han mest sannsynlig ikke greide å vente til bryllupet likevel... Jeg prøvde den på og fikk følgende reaksjon: "ååhhhhhh, så fin du er - elsker deg" Ekstra rørende var det å se en tåre i øyenkroken hans... :love:
~Minni~ Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Forloveren min var med da jeg prøvde kjolen første gang, mamma var med da jeg prøvde den andre gang og kjøpte den. Så begge de to har sett meg i kjolen. Kjolen henger hjemme hos forledrene mine så pappa har sett den også, men ikke på meg. I tillegg har noen venninner sett bilder av meg med den på. Tror ikke flere kommer til å få se den hverken på meg eller bilder av den for jo flere som har sett den jo større er sjansen for at de røper litt hvordan kjolen ser ut til min tilkommende. Og han får i alle fall ikke se den
FantasDick Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Vi titter på forskjellige kjoler for tiden, og jeg viser de gladelig frem til alle som vil se, men det blir nok veldig begrenset hvem som får se den på meg - før den store dagen.
Hønemora Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Forlovaren min, mamma, syste og niese skal være med når ej skal prøve kjole. Men de e nok berre forlovaren min so fe vete den endelige kjolen. Mamma fe ikkje sjå mej før ej går inn i kirka ,mm
Anea Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Mamma var med da jeg kjøpte den, så hun har sett den. I tillegg har forloveren min og huns som skal pynte meg sett den. Dessuten klarte søss å mase seg til å få se da. Hehe. Men nå er det stopp. Bortsett fra her inne da
Ginen Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Tenkte å ta ei søster, ei venninne og kanskje typen (faktisk) med under prøving. Har vist kjolen på internett til alle som vil se, og jeg tar det egentlig ikke så nøye. Vi skal feire bryllupet utenlands, og ting skal pakkes og ordnes, så om noen ser kjolen i forkant, er det lite jeg kan gjøre med det. Det blir dessuten helt annerledes med hår, sminke og bukett og greier på den store dagen likevel.
hello kittyen Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Forloverane mine har sitt meg i kjolen..foreldrene mine å svigermor pluss ei venninna har sitt bilde av meg me kjolen på! Har (te nå) klart å holda bildene hemmelige for kjeresten, men han har sitt bilde av an i blad å på Agape sine sidår :rødme: Han satt rett ve siden av meg når eg såg kjolen fyste gång!! Eg e utrolig dårlige på å holda sånt hemmeligt ass......... Men sånn så andre seie her, så vil de jo bli spesielt på Dagen uanz, for då e en jo sminka osv..
Gjest Deborah Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Tittelen sier vel det meste... Hvem viser dere brudekjolen til? Jeg har vist den til søsteren min/forloveren min, siden hun var med på prøvingen,men ellers er den hemmelig... Mulig at mamma får lov til å titte,men liker tanken på at folk ikke har sett den før bryllupet. Hvordan gjør dere det? Det vil kun være min mor, min kommende svigermor og et par venninner som får anledning til å se kjolen før bryllupet.
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Tittelen sier vel det meste... Hvem viser dere brudekjolen til? Jeg har vist den til søsteren min/forloveren min, siden hun var med på prøvingen,men ellers er den hemmelig... Mulig at mamma får lov til å titte,men liker tanken på at folk ikke har sett den før bryllupet. Hvordan gjør dere det? viser den til alle uten sambo
Lovinda82 Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Kjolen er min hemmelighet, og det er bare venninnen min, som var med meg på prøvingen i brudesalongen, som har sett den Alle andre får vente til den store dagen Det er mange som har lyst å vite hvilken kjole det ble, spesielt forloveden min. Han påstår han kommer til å bli kjempe nervøs og svimmel på bryllupsdagen, dersom han ikke har sett kjolen på forhånd...
Noli Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Har ikke kjøpt kjole ennå, men har planer om å vise den til færrest mulig. Og i hvert fall ikke kjæresten.
Solfridbruda Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 mange av veninnene mine har sett den (inkl. forlover), søster og mamma. Ikke snakk om at min kjære skal få se den før den store dagen, og det vil han ikke selv heller. Han vil bli overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå