Gjest Gjest_Girl-Next-Door_* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg begynte å abbonere på Elle for å få Redken Shampo og Balsam på kjøpet. Jeg har fått to nummer av bladet og fakturaen ble betalt til rett tid. MEN shampoen har enda ikke kommet... Bør jeg ringe å klage eller er dette noe som tar lengre tid?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg husker ikke hvilket blad jeg en gang meldte meg inn i, men vervepremien brukte unormalt lang tid. Jeg sendte en e-post og fikk som svar at lageret hadde gått tomt, men at jeg kom til å få gaven i løpet av en ukes tid eller noe sånt. Sjekk om det står på første faktura noe med at "velkomstgaven blir sendt ut senest 6 uker etter at fakturaen er betalt" eller lignende. Det gjorde det på min.
Mischa Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Bah... jeg bestilte abonnement da man skulle få Redken sjampo+balsam. Jeg betalte innen fristen og ventet i 3-4 måneder og har nå mottatt 4 av de 6 bladene abonnementet inneholdt. Fikk gaven forrige uke.. DVD! De hadde gått tom for Redken..
Grissini Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Bah... jeg bestilte abonnement da man skulle få Redken sjampo+balsam. Jeg betalte innen fristen og ventet i 3-4 måneder og har nå mottatt 4 av de 6 bladene abonnementet inneholdt. Fikk gaven forrige uke.. DVD! De hadde gått tom for Redken.. Er dette lov da?
Mischa Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Synes ikke det burde vært det. Det står riktignok at det er begrenset antall med bitteliten skrift når man bestiller abonnementet, og det kan jeg forstå, MEN det burde vel være mulig å ha litt bedre kontroll på hvor mange nye abonnenter de får og sjekke det opp mot beholdningen. Det tar jo en stund før man får første nummer+regning, så i mellomtiden burde de kunne sjekke opp om de har flere Redken-pakker og evt. sende en mail om at de vil tilby et annet produkt eller om man ønsker å kansellere abonnementet. De har jo fint klart å sende meg reklame over e-post i løpet av den korte tiden jeg har abonnert.. For meg var det faktisk avgjørende at det var Redkenprodukter, da dette er noe jeg skulle kjøpe uansett..
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har abbonert på mange forskjellige blader og har hatt trøbbel med å få velkomstgaven omtrent hver gang.. Skulle nesten tro de satset på at forbrukerne glemmer at de skulle få noe.
Sol79 Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg kansellerte et abonnement på Women en gang pga at de byttet velkomstgave. Det var ikke noe problem.
estrella Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har Det Nye, og skulle få sånn hårprodukter fra en kjent frisørmann(xD), som jeg ikke husker navnet på akkuratt nå, men jeg fikk et smykke istedenfor><
Gjest marihan Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Jeg bestilte abonnement på woman for en tid tilbake, og hadde fått 6 blader før jeg fikk velkomstgaven, og da den kom var det noe helt annet. Veldig skuffende..
Malina Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Jeg la nettop inn en bestilling på 6 blader fra Elle og Touche Éclat som velkomstgave. Jeg venter bestandig til jeg finner en velkomstgave jeg vil ha, og denne har jeg lyst på! Står riktignok at det er begrenset antall. Det er veldig surt og ikke få det man skulle fått..
Gjest Raptuza Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Eg takka ja til Tara i høst og måtte sikkert venta et par månader før eg fekk L'Orealkremen som var lokkepremie. Gjekk kanskje 5-6 veker etter betalt giro før eg fekk den. Kjipt å måtta venta så lenge. Då blir ein ikkje glad lenger for ekstragaven, men irritert.... Sende inn kupong om abbonnement på Allers første veka i januar og har enno ikkje hørt et pip frå den kanten. Ellers pleiar jo blada vera raske med å senda rekninga....
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 At de reserverer seg ved å skrive at de har et "begrenset antall" av velkomstpremien, betyr bare at man ikke er garantert å få tilbudet hvis man skriver seg på et abonnement. Når man har betalt for abonnementet, og det i avtalen står at man skal motta en bestemt velkomstgave, er de faktisk forpliktet til å levere det. Gått tom for Redken-sjampo? Da får de bare stikke på en butikk og kjøpe nytt til de som er lovet det som gave. Verre er det ikke. Det er de som må holde tellingen på antall nye abonnenter. Jeg ville ha protestert kraftig hvis jeg fikk noe annet som velkomstgave enn jeg ble lovet da jeg betalte for abonnementet. Det er avtalebrudd, og det er faktisk ikke lov. Kanskje dere bør kontakte Forbrukerrådet eller noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå