Gjest Gjest_Caro_* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er involvert i to ekstremt flotte fyrer. Hadde jeg kunnet velge begge hadde jeg gjort det med glede. Men jeg tror nok ikke samfunnet eller de vil det. Saken er altså at jeg syntes begge har så utrolig mange attraktive egenskaper og de er så flotte å se på at jeg syntes det er vanskelig å velge mellom de. I tillegg er de ganske like. Hva gjør man? Burde jeg skrive en liste og veie den ene opp mot den andre? Skal jeg begynne å gi de poeng? Det er så sinnsykt vanskelig.. HJELP!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg er involvert i to ekstremt flotte fyrer. Hadde jeg kunnet velge begge hadde jeg gjort det med glede. Men jeg tror nok ikke samfunnet eller de vil det. Saken er altså at jeg syntes begge har så utrolig mange attraktive egenskaper og de er så flotte å se på at jeg syntes det er vanskelig å velge mellom de. I tillegg er de ganske like. Hva gjør man? Burde jeg skrive en liste og veie den ene opp mot den andre? Skal jeg begynne å gi de poeng? Det er så sinnsykt vanskelig.. HJELP!! Fortsår hvordan du har det, for har vært i det samme dilemmaet selv, men fikk bare sure blikk når jeg luftet det for venninnene mine. De bare avfeide det med luksusproblem, men det var jo så jævlig vanskelig, iallefall om du tenner på begge og du liker begge like godt.Jeg fikk da valgt til slutt, Anbefaler deg å tenke hvem du vil leve best med i fremtiden. Hvem som vil oppfylle dine ønsker best, hvem som passer best sammen med deg, i forhold til interesser og livsmåte. Lykke til
Gjest Gjest_Caro_* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ja, jeg poster problemet her da jeg tenker at mine venninner vil si at jeg har et luksusproblem. Begge har veldig like interesser, som og interesserer meg. De er morsomme, smarte, sjarmerende, verdensvandte, kjekke og ser bra ut, studerer og jobber med veldig interessante ting. frustrerende altså..
Gjest seinfeld Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ja, jeg poster problemet her da jeg tenker at mine venninner vil si at jeg har et luksusproblem. Begge har veldig like interesser, som og interesserer meg. De er morsomme, smarte, sjarmerende, verdensvandte, kjekke og ser bra ut, studerer og jobber med veldig interessante ting. frustrerende altså.. hvis du bare kan velge, ville jeg valgt han som liker deg best. snakk om bittersøt situasjon, eller hva?
Gjest Gjest_Caro_* Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Blæh.. I dag har jeg snakka med begge to, og har en herlig flørtende tone med begge. Det er så vanskelig. Og når jeg snakker meg han ene, så sier jeg til meg selv at jeg skal dumpe han andre, og omvendt.. Ikke lett altså. Også tenker jeg at jeg vil ikke miste den jeg velger bort. De er jo begge så gode venner av meg, at jeg vil ha de i mitt liv.
Gjest Gjest_Caro_* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg klarer fortsatt ikke velge. Får gresse litt på begge to. Selv om det ikke er snilt mot hverken meg eller de... Ellers tas gode råd i mot med tusen takk!
Gjest s0l Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Hvis du ikke klarer å velge mellom to menn, bør du ikke velge noen av dem... Rett og slett fordi du ikke liker noen av dem godt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå