Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvor i Tronheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne godt tenke meg å bo i Trondheim igjen. Bakklandet, Møllenberg, Singsaker står høyest på lista, men dersom vi skal flytte opp dit så ønsker vi oss enebolig og det kommer vi aldri til å ha råd til i det området ;) Så da blir det nok på Byåsen tenker jeg, i gangavstand til trikken slik at det ikke er så langt ned til byen :)

Skrevet

Jeg har bodd flere år på Jakobsli. Ikke langt til mark og skog, samtidig som det var nært til Dragvoll (var student). Når det gjelder nærhet til sentrum gikk det mange busser, så kafeliv og shopping ble ikke forsømt;)

Bodde også en stund på Ila - det er det verste jeg har vært med på - fryktelig var det i silostanken... Men skulle jeg ha bodd i sentrum hadde Bakklandet og Singsaker vært aktuelt for meg - der er det så koselig!

Skrevet

Persaunet :) Synd med all utbygginga der, men likevel...

Skrevet

Vi kunne tenke oss å bosette oss i trondheim om noen år. Begge er opprinneleig derfra, men nå bor vi et annet sted. Men hvor i trondheim er det rekkehus? sentralt? vet om tingveien på strindheim og noe på angeltrøa, og tror det er noe i nærheten av sorgenfri? noen som vet om andre rekkehusområder i trondheim?

...dessuten er trondheim en veldig bra by å bo i...men det er jo veldig subjektivt sett da ;-)

Skrevet

Jeg har bodd på Flatåsen og trivdes veldig godt. Men jeg kunne ikke tenke meg å bo på Kolstad eller Saupstad, mye mer bråk og tull der.

Jeg kunne ikke tenke meg å bo på Øya eller rett rundt der, etter å ha sett all forurensningen som henger over sentrum om vinteren. Mange greier steder å bo i Trondheim, og uansett hvor man bor er det ikke langt til sentrum.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Trives veldig godt på kolstad.

hva er i grunnern forskjellen på flatåsen, kolstad, saupstad, huseby?

ingen ting. gjengen går over alt. de bryr seg ikke om hva plassen heter. hohoohoh. det er samme suppa over alt. og de finner du i midtbyen, på strindheim.......tror ingen plaser i trheim er så mye bedre i grunnen. men der er klart det er forskjell på hva media skriver om og hva du er ute etter og hvor mye penger du vil bruke på å bo. ikke alle kan bo i fjære på lade og samtidig ha hytte og råd til å reise.

leiligheten er supre og billige. og bussene går hele tia ned til byen. og bare en kort spassertur til heimdal sentrum. der har der blitt koslig de siste åra. mye som skjer der nå. masse parekringsplasser og mulighet for søke om garasje. butikksenter og 3t rett uten for døra.

Skrevet

Litt off-topic: Hva heter området hvor klæbuveien og elgestergate ligger?

Skrevet

Jeg er oppvokst på Lade og kunne nok tenkt meg å bo der hvis jeg skulle flytte tilbake til Trondheim noen gang. Ellers kunne nok både Tyholt/Eberg/Singsaker/Berg (hvor går skillelinjene, egentlig?), Ila/Ilsvika og sentrum/Møllenberg/Bakklandet vært aktuelle for meg. Og kanskje Øya også, forresten.

Nær sentrum og sjø, og minst mulig snømåking - sånt passer meg bra! :fnise:

Skrevet
Litt off-topic: Hva heter området hvor klæbuveien og elgestergate ligger?

Kommer litt an på hvor i Klæbuveien/Elgesetergate du snakker om.

Ved Elgeseterbrua/Samfundet: Bloksberg

Litt lenger opp: Lerkendal

Enda videre: Sorgenfri

Selv bor jeg nå på Byåsen og synes det er greit nok, men der er på feil side av byen da. Når vi engang flytter blir det enten til Lade eller til Byneset.

Skrevet

Har tidligere bodd på valentinlyst og kunne tenke meg å bo der igjen. Fint område og nært til sentrum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...