Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om stretchbukser i str 146?? Jeg er 11 år litt liten for alderen og vil gjerne se litt kul ut liksom! NB er ikke så lang i føttene!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hvis du har små føtter er det vel heller sko i små størrelser du bør se etter. Stretchbuksestørrelsen er helt uavhengig av hvor store føtter du har.
Nausicaä Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har du sett på H&M? Ser ut som om de har noen på nettsiden sin i hvertfall. Eller så kan du spørre en voksen om de kan hjelpe deg å bestille fra laredoute.no, der har de også. Om du har korte bein kan du få noen til å hjelpe deg å legge buksebeina opp (Brette innover og sy fast, eller klippe av og sy så det ikke rakner.) slik at du ikke trakker i buksene dine.
Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Tusen takk, men du som har svart helt øverst jeg mener beina!
Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om stretchbukser i str 146?? Jeg er 11 år litt liten for alderen og vil gjerne se litt kul ut liksom! NB er ikke så lang i BEINA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå