Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 ikke drikk cocacola. det er flere grunner til å la vær. 1. takket være de blir mange drikkevannkilder i fattige områder forurenset 2.det er så usundt som kan få en drikk til å bli 3. cocacola sponser rodeogiganten Cheyenne. sjekk ut sharkonline.org hvis du er usikker på hva rodeo er. kort sagt er rodeo grov mishandling av hester, okser og kalver
SnillMito Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 (endret) Kan jeg drikke Coca Cola Zero? Endret 12. november 2007 av SnillMito
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Før man sier at det er så usundt som en drikk kan bli, så bør man vel fremheve litt hva man mener med det. Selv tror jeg at det kan være langt mer usundt å drikke Absinth i samme mengde som man drikke CocaCola. Og ikke ser jeg helt hvordan CocaCola produsert i Norge forurenser den tredje verden, please explain? Sponser norske bryggerier rodeo? Kult.
ski.glad Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Kan jeg drikke Coca Cola Zero? Hele poenget er at du ikke skal støtte Coca cola company.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hvis du skal holde deg unna alt som bidrar til forurensning så flytt til en gård. Bruk hest og kjerre som fremkomstmiddel og dyrk din egen mat.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har boykottet Coca Cola siden 70-tallet pga. uverdige arbeidsforhold på konsernets fabrikker i mange u-land og drap på fagforeningsfolk i Mellom Amerika.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 COLA LOVEN 1. BARE Cola er brus! 2. Colarap er lov! 3. Cola er HELLIG!! 4. Cola skal inntas MINIMUM 7 ganger i uka. 5. Cola skal ALLTID skrives med STOR C! 6. VaniljeCola er ikke godtatt innenfor Colamiljøet! 7. All Cola i flaska skal inntas (innkluderer "ubåter") 8. Cola skal aldri blandes med annet enn Cola! 9. Annen kullsyreinnholdig leskedrikk skal bare inntas ved NØDSTILFELLER (eks: dehydrering/ sterk uttørking)!! 10. Colaflaska skal behandles med STØRSTE respekt, og skal ALLTID pantes. Pantepengene brukes til Cola!!!
Tabris Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Er helt enig med TS. Samboer boikotter Cola. Jeg er ikke helt der enda, men kommer til å gjøre det om ikke for lenge. (McDonald's er et annet eksempel på en lignende bedrift som kan være verd å boikotte).
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Jah, jeg gidder å boikotte noe fordi en gjest på et forum sier at sånn er det bare. Gi meg skriftelig bevis fra en pålitelig kilde på at norske produsenter av cola sponser rodeo og forurenser drikkevann så skal jeg kanskje vurdere det.
Nausicaä Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Å boikotte den typen Coca Cola som TS snakker om er like lurt som å boikotte Wall Mart... Nå må vi jo huske på at noen av pengene vi betaler når vi kjøper en flaske går til det amerikanske storkonsernet da.
Gjest JM Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Jeg boikotter Cola, om jeg skal kjøpe meg drikke når jeg er ute ser jeg på flaskene først, er det bare fra Coca Cola Company betyr at heller tørster en stund Boikotter også Nestle Husker ikke hvorfor men tror jeg har lest om en del ugne ting om dem.
Gjest JM Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Jeg boikotter Cola, om jeg skal kjøpe meg drikke når jeg er ute ser jeg på flaskene først, er det bare fra Coca Cola Company betyr at heller tørster en stund Boikotter også Nestle, produkter som inneholder palmeolje, ting som ikke er svanemerket, en del klesmerker og litt til Jeg husker ikke akkurat hvorfor jeg boikotter de forskjellige men har nok lest ett eller annet uggent om hvordan de behandler folk og verden.
Gjest Tang Lung Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 COLA LOVEN 1. BARE Cola er brus! 2. Colarap er lov! 3. Cola er HELLIG!! 4. Cola skal inntas MINIMUM 7 ganger i uka. 5. Cola skal ALLTID skrives med STOR C! 6. VaniljeCola er ikke godtatt innenfor Colamiljøet! 7. All Cola i flaska skal inntas (innkluderer "ubåter") 8. Cola skal aldri blandes med annet enn Cola! 9. Annen kullsyreinnholdig leskedrikk skal bare inntas ved NØDSTILFELLER (eks: dehydrering/ sterk uttørking)!! 10. Colaflaska skal behandles med STØRSTE respekt, og skal ALLTID pantes. Pantepengene brukes til Cola!!! Oh man , that's some funny s**t 11. Brus uten sukker er IKKE ordentlig brus !!!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Jah, jeg gidder å boikotte noe fordi en gjest på et forum sier at sånn er det bare. Gi meg skriftelig bevis fra en pålitelig kilde på at norske produsenter av cola sponser rodeo og forurenser drikkevann så skal jeg kanskje vurdere det. Coca cola er ETT stort konsern da vettu, den norske delen hører sammen med resten! Få bort nisselue og skylapper og innse at vi må bry oss med hva som skjer utenfor Norge!
Gjest Heloise Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Hvis du skal holde deg unna alt som bidrar til forurensning så flytt til en gård. Bruk hest og kjerre som fremkomstmiddel og dyrk din egen mat. Go Amish!
Gjest Heloise Skrevet 14. november 2007 #16 Skrevet 14. november 2007 COLA LOVEN 1. BARE Cola er brus! 2. Colarap er lov! 3. Cola er HELLIG!! 4. Cola skal inntas MINIMUM 7 ganger i uka. 5. Cola skal ALLTID skrives med STOR C! 6. VaniljeCola er ikke godtatt innenfor Colamiljøet! 7. All Cola i flaska skal inntas (innkluderer "ubåter") 8. Cola skal aldri blandes med annet enn Cola! 9. Annen kullsyreinnholdig leskedrikk skal bare inntas ved NØDSTILFELLER (eks: dehydrering/ sterk uttørking)!! 10. Colaflaska skal behandles med STØRSTE respekt, og skal ALLTID pantes. Pantepengene brukes til Cola!!! Oh man , that's some funny s**t 11. Brus uten sukker er IKKE ordentlig brus !!!!! Pepsi er også Cola, RC Cola er også Cola, hvis du mener Coca Cola så heter det Coke :D Pepsi Max ftw!
Echo Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Alt iorden, jeg liker ikke cola, så det er ikke noe offer
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 14. november 2007 #18 Skrevet 14. november 2007 Få bort nisselue og skylapper og innse at vi må bry oss med hva som skjer utenfor Norge! Her måtte jeg jammen le Jeg som faktisk går med nisselue hele vinteren og er hestejente da gitt!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #19 Skrevet 14. november 2007 DESSUTEN SPONSER DE DET DER PROGRAMMET MED HAN DER SKAUG !!
Cidric Skrevet 14. november 2007 #20 Skrevet 14. november 2007 Jeg husker ikke akkurat hvorfor jeg boikotter de forskjellige men har nok lest ett eller annet uggent om hvordan de behandler folk og verden. Ditt engasjement imponerer virkelig. Uvitenheten lenge leve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå