Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har så lyst til å komme når jeg og kjæresten har samleie. Eneste gangen jeg kan komme er hvis han ligger over meg og jeg ligger med bena samlet (må stramme bena) og stimulerer klitoris selv. Har så lyst til å kunne komme på når vi har andre stillinger.. doggy eller misjonær stillingen.. Har noen tips til hvordan jeg kan få dette til?
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg trodde seriøst jeg var alene om dette. Du høres ut som meg. Jeg er 25 og har nesten slått meg til ro med at orgasme er noe jeg tar på kammerset alene. Men så tenner jeg noe sinnsykt på å få han til å komme, så det er bra. Det er jo trist at jeg ikke får gleden av å komme med han. I det siste merker jeg at jeg nærmer meg, men da med god hjelp av hånda og en gutt som er godt utrusta.. Må følge med på denne samtalen...
Gjest Melvin Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg trodde seriøst jeg var alene om dette. Du høres ut som meg. Jeg er 25 og har nesten slått meg til ro med at orgasme er noe jeg tar på kammerset alene. Men så tenner jeg noe sinnsykt på å få han til å komme, så det er bra. Det er jo trist at jeg ikke får gleden av å komme med han. I det siste merker jeg at jeg nærmer meg, men da med god hjelp av hånda og en gutt som er godt utrusta.. Må følge med på denne samtalen... "og en gutt som er godt utrusta.." Ja, da er det godt gjort ikke å komme
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Halloen. Type du har da? Tror du må jobbe litt i deg selv. Trenger slett ikke store karen jeg iallefall. MEN, så ligger jeg ikke bare og tar imot. Jobb med deg selv og hva du liker best, så skal du nok se at du kommer sammen med en hvilken som helst utrusta kar:-) Orgasme sammen ER faktisk veldig deilig.. Bente. Hei! Jeg trodde seriøst jeg var alene om dette. Du høres ut som meg. Jeg er 25 og har nesten slått meg til ro med at orgasme er noe jeg tar på kammerset alene. Men så tenner jeg noe sinnsykt på å få han til å komme, så det er bra. Det er jo trist at jeg ikke får gleden av å komme med han. I det siste merker jeg at jeg nærmer meg, men da med god hjelp av hånda og en gutt som er godt utrusta.. Må følge med på denne samtalen...
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Vi er mange som har det slik. Jeg ELSKER å ha sex med partneren min, intimiteten pluss at det faktisk er veldig godt. Men jeg er ikke i nærheten av å komme. Prøver å stimulere meg selv under akten, men det føles helt annerledes enn når jeg er alene og gjør det, og selv om jeg kommer nærmere da, så når jeg ikke helt "målet". Min partner for tiden er ikke den som er best utstyrt, men det har vært nøyaktig det samme med hans forgjengere (som har vært større), så det har ingenting med dette å gjøre. Jeg er jo kjempetent, så dersom han står opp om natta for å gå på do el.l., etter vi er ferdige med sexen, før vi sovner, tar det meg ikke mange sekundene å tilfredsstille meg selv i det skjulte før han rekker å komme tilbake. Jeg innbiller meg at man faktisk kan trene seg opp litt for egen hånd - øve på å få orgasme selv, på andre måter enn den måten som man vanligvis pleier - slik at en ikke er avhengig av å ligge i en bestemt stilling, med bestemte bevegelser på en bestemt måte, for å komme. Jeg jobber i allefall med dette. Kanskje prøve å få det til når jeg står en gang, eller med helt nye trykk/gnidninger...
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Har sagt det før og sier det igjen at her må du bryte mønsteret og trene på å komme på andre måter sammen med partneren din. Om du fortsetter og kun stimulere deg sånn for å komme vil, kroppen venne seg på bare den måten å komme på, og man er i en ond sirkel. Tren på å komme med partneren din i forskjellige stillinger og kutt ut onanien på egen hånd ei stund , eller prøv å trene på å onanere på en annen måte for å komme:)
Solstickan Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Jeg er jo kjempetent, så dersom han står opp om natta for å gå på do el.l., etter vi er ferdige med sexen, før vi sovner, tar det meg ikke mange sekundene å tilfredsstille meg selv i det skjulte før han rekker å komme tilbake. Godt å høre at det finnes flere som gjør dette...
foolish Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 jeg hadde kjøpt meg en liten klitorisvibrator..satt meg i doggy og begynt..det er herlig! og der kan du fint klare å komme samtidig med kjærsten..
Gjest Golden Girl Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Kjøp en vibrator! Gjerne et egg som du kan bruke til å stimulere klitoris. Når han da tar deg bakfra kan du bruke det på deg selv samtidig. Veldig bra! Eller så kan du ligge på ryggen og la ham bruke det på deg helt til du kommer. Skal mye til for ikke å få orgasme med en vibrator. Og husk glidemiddel!!!
Gjest Gjest_ebba_* Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 hei hei! Har vært i akkurat same situasjon som deg. Først nå når jeg nærmer meg 30 har jeg begynt å slappe såpass av at jeg kan klare å få orgasme med partner. tidligere sexpartnere har aldri fått meg til å slappe av så mye som samboer gjør. Jeg hadde det også slik, måtte stramme bena. Gjør det ennå, dersom jeg er alene og vil ha en rask orgasme. Men det som funka for meg var å slappe av i hele kroppen, også stramme magemuskler og armmuskler når jeg ville begynne å jobbe for en orgasme. Men jeg må virkelig konsentrere meg! Det er absolutt verdt det! Jeg var sååå overlykkelig når jeg klarte det sammen med han første gangen. Enkelte ganger kjenner jeg at det ikke er mulig for meg å komme under sex, og da stresser jeg ikke mer med det. Da jobber jeg med han slik at han får det bra, ihvertfall. Så hjelper han med ved å bruke fingrene etterpå. Eller så ordner jeg meg selv mens han er på badet, slik som en skrev lenger oppe. Jeg har vært helt åpen med ham om dette problemet helt fra starten av. Klart jeg syns det er godt med sex, men enda bedre er det når en faktisk klarer å avslutte sammen med han. Jeg ønsker det lykke til, og håper du finner en metode som funker for deg! Det skal ikke være umulig siden du klarer å få orgasme alene.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Jeg må også gjøre dette selv om stramme musklene i bena samtidig. Har prøvd å stimulere meg selv under akten, men får liksom ikke helt dreisen på dette. Blir så unaturlig syns jeg, men karene tenner kanskje på at man gjør sånn?! Kanskje vi skulle skaffet oss et sånt egg, hører mye bra om de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå