Gjest Jente22 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som har opplevd og bli tørr i huden av mineral makeup? Hører hele tiden at dette skal være så bra, men jeg kan sjelden bruke det fordi jeg får så tørr hud.. :/ Bruker ID. Det kan kansje ha noe å gjøre med at huden min har forandret seg i det siste (er så utrolig tørr med små kviser som ikke går bort (før var den fet)) Men uansett, ville bare høre om noen har det samme problemet! Hilsen meg
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg syntes det i begynnelsen, men etterhvert har huden tilpasset seg, og nå blir jeg ikke mer tørr. Tvert imot har jeg mindre problemer med tørrhet når jeg bruker mineralsminke enn jeg har ellers. Kanskje du trenger en rikere ansiktskrem? Pass også på å være nøye med rens og peeling slik at underlaget blir bra.
Gjest Bodillen Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Et annet tips; det kan være at du blir tørr av renseproduktet du bruker. Jeg blir f.eks veldig tørr av rensevann. Da jeg kuttet ut det ble de flassende partiene også borte.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Har samme problemet! Bruker Glo minerals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå