Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er ei jente på 28 år. Har det siste året merket at jeg foretrekker voksne menn. Mine tidligere ekser har vært rundt min alder. Datet en litt lengre periode en mann på 40 år for en tid tilbake, etter det vil jeg si at jeg foretrekker det. Mitt problem er at jeg er redd mennene bare er ute etter sex, elsker å ha sex med en som er en del år eldre enn meg, tenner veldig på tanken. Jeg ønsker å finne en mann jeg kan dele all fremtid med, om han har barn fra tidligere forhold er noe jeg må regne med ettersom mennen er rundt 40 års alderen, noe som ikke gjør meg noe. Mitt inntrykk derimot er at disse mennene er redd for å binde seg til en "ung" jente i frykt for at det ikke vil vare.. Men jeg VIL at det skal vare.. Har noen tips om hvordan man kan te seg eller noe en bør si til disse mennen slik at de forstår at jeg vil være med de??
Nabodama Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hadde du vært 20, hadde jeg skjønt problemet ditt....men du er jo snart 30. Sånn sett må det være andre ting enn alderen som gjør at du virker useriøs.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hadde du vært 20, hadde jeg skjønt problemet ditt....men du er jo snart 30. Sånn sett må det være andre ting enn alderen som gjør at du virker useriøs. Hei Han jeg datet for litt siden hadde kommet ut av et forhold, sammen har de et barn. Han forklarte at han var redd for å binde seg og ikke ville "starte på nytt".. han våget ikke det etter å bli såra. Jeg vil jo ha barn og dette er noe han visste men han våket ikke å starte så på nytt igjen.. Men jeg likte han virkelig og ville virkelig være sammen med han. Jeg kan forstå at en mann på 42 år som møter en jente på 27 (som jeg var da) kan være engstelige i forhold til å involvere seg utover den "flørten"vi hadde.. Er bare en liten ting jeg ville ta opp, høre om noen evt. har lignende erfaringer eller råd i forhold til det å møte en som er en del år eldre enn en selv.
Gjest =tentacle= Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Som Nabodama sier, du er nesten 30, ikke en ung jente. Har du litt livserfaring bør du ikke skremme vekk noen.
FrizzleSizzle Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Du er nok ikke så ung, jenta mi, så den mannen på 42 var muligens skeptisk til andre ting. Tror ikke det er vanlig for menn rundt 40 å la seg skremme spesielt av kvinner på nesten 30, tvert i mot tenker de at de er heldige fordi de møter en kvinne som er ung og flott, men såpass erfaren at hun er noenlunde vettug og vil noe seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Du er nok ikke så ung, jenta mi, så den mannen på 42 var muligens skeptisk til andre ting. Tror ikke det er vanlig for menn rundt 40 å la seg skremme spesielt av kvinner på nesten 30, tvert i mot tenker de at de er heldige fordi de møter en kvinne som er ung og flott, men såpass erfaren at hun er noenlunde vettug og vil noe seriøst. Takk for svar! Han er som sakt den første jeg har data som har vært en del år eldre enn meg, er vel derfor jeg henger meg opp i at alderen min kan ha virket negativt inn på han. VE han har andre problemer og ville i ta meg inn i hans bagasje... så det var forhåpentligvis ikke min alder som var problemet Godt å høre at menn rundt 40 kan se på det som positivt å møte en "ung" kvinne..
Gjest Mea Culpa Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Vær deg selv, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Er like gammel som deg og er samboer med en mann som er 10 år eldre. Men nå var det ikke noe jeg bevisst så etter, var i ferd med å bryte opp med min eksmann da jeg traff ham. Ikke planlagt i det hele tatt, men det ble nå altså oss til slutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå