Mann35 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er en mann som er godt gift med en flott og feminin dame. Men jeg har spurt flere ganger om ikke hun hadde vært flottere med litt hæler på skoene til f.eks dongeribukse. Jeg synes damer som bruker litt hæler på skoene sine til hverdags er veldig stilige å se på. Eneste svaret jeg får er "du skulle ha prøvd å gå en hel dag med hæler så skulle vi ha sett". Jeg mener jo ikke at hun skal gå med 7-8 cm lange hæler.. Er det jeg som er litt sær som bare ønsker å se fruen ennå mer sexy? Er det så grusomt å gå med hæler på skoene??
Gjest smotti Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg blir helt ødelagt i bena etter bare en kveld på byen i sko med 4 cm hel.. Hvordan det føles kommer veldig ann på personen, men det er jo egentlig ikke heldig å gå for mye med høye heler heller....
ToveM Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hvis min mann hadde kommet og sagt jeg måtte bruke hæler på skoene (noe jeg heller aldri gjør), skulle han jammen fått høre det ja.. 1
Gjest StockDama Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 (endret) Å gå hele dagen med hæler er et lite helvete...det er ikke noe godt i det heletatt =D Men er greit for et par timer om man skal på byen ellerno. edit: skrivefeil Endret 12. november 2007 av StockDama
Amanlis Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes det er grusomt å gå med heler. Får vondt i rygg og bein av det. Jeg skjønner fruen din godt jeg.
Leo Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hvis du lurer på hvordan det føles, så kan du jo kjøpe deg et par selv og prøve! 1
Parfumfreek Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Jeg går kun med heler når det passer meg. Hadde en mann foreslått at jeg burde bruke heler, fordi jeg da ble flottere .. HAHA sier jeg bare :juhu: 1
Gjest Madre Mia Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Jeg elsker å gå i høyhælte sko. Ikke akkurat pumps til dongeribukse da, men noen fjonge skoletter kanskje. Når jeg har på meg høyhælte sko, føler jeg meg høyreist, rak og vakker og lyden av hælene mot gulvet gir meg en følelse av femininitet. Men om gubben mener at jeg er mest sexy med høyhælte sko, hadde han fått så ørene flagret! For det første er jeg ikke til (kun) for å behage hankjønnet, og om han synes jeg er usexy i joggesko, kan han ta fotballshortsene sine og flytte ut. For det andre vil jeg bruke slike sko når jeg selv føler for det og ikke for at jeg er pålagt det. For det tredje er det skadelig for kroppen å gå for mye i høyhælte sko.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Jeg har heller ikke brukt sko med hæler så ofte tidligere, men har nå kjøpt et par par, ikke pumps dog og ikke veldig høye hæler, litt breiere hæler. Det er ikke noe problem å gå med disse, og jeg må si at jeg føler meg mer feminin med slike sko. Anbefales absolutt, om man finner de riktige skoene trenger de ikke å være vonde å gå i.
Orthia Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Jeg syns ikke det er sært å synes høye hæler er fint- jeg syns det selv, jeg! Jeg går da også mye med høyhælte sko/støvletter til hverdags, og syns ikke det vondt. Flate sko bruker jeg når jeg er ute med barna, trener el. Det ville aldri falt meg inn å gå med flate sko til pent! Mannen min syns også høye hæler er fint (selv om jeg blir høyere enn ham på hæler). Det er da helt ok å gi uttrykk for at man syns en viss type plagg er pent på partneren? Det er jo ikke akkurat snakk om å tvinge noen til å gå med noe ultraspesielt her.. Men noen får jo veldig vondt av høye hæler (selv om det ofte er en vanesak),
Mann35 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2007 Nå synes jeg noen av dere som svarer her er litt "touchy". "Han må ikke komme å si at han synes jeg er pen i hæler for da skal han få høre det" osv osv Hva er det med dere damer? Jeg skjønner godt at dere ikke vil gå dagen lang på høye hæler. Men vil dere ikke høre fra mannen deres hva han liker å se dere i? Hadde fruen min syntes at jeg var sexy/stilig i ett eller annet plagg så hadde jeg ikke hatt noe imot å bruke det for å gjøre henne litt ekstra fornøyd... kommer jo an på situasjonen da... Jeg sitter litt med inntrykk av at dere sitter her med rullene i håret, sloggi teltet på og sneipen i munnviken...og mannen skal ikke komme her og komme her.. for da skal ha få høre det..
Kayli Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes også det er flott med høye hæler, og jeg misunner de kvinnene som orker det en hel dag! Selv bruker jeg kun sko med høye hæler når jeg skal ut. Kanskje din kjære rett og slett ikke trives i høyhælte sko? Det synes jeg i så fall du bør akseptere.
FrizzleSizzle Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes også det er flott med høye hæler, og jeg misunner de kvinnene som orker det en hel dag! Selv bruker jeg kun sko med høye hæler når jeg skal ut. Enig! Jeg prøver å venne meg til hæl, men er ganske vondt etter en hel dag. Små hæler går greit. Nuvel, tilbake til tema: Jo, jeg synes da det går an å si til fruen at du synes det er pent så lenge du ikke maser eller blir sur om hun ikke vil. Det var en annen tråd der en kvinne ville fiffe opp samboeren sin, og da var nesten alle enige om at det måtte hun ha lov til. Så det må jo gå at en mann sier det til sin frue også. Men vil hun ikke, så vil hun ikke.
Lurvina Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 Nå synes jeg noen av dere som svarer her er litt "touchy". "Han må ikke komme å si at han synes jeg er pen i hæler for da skal han få høre det" osv osv Hva er det med dere damer? Jeg skjønner godt at dere ikke vil gå dagen lang på høye hæler. Men vil dere ikke høre fra mannen deres hva han liker å se dere i? Hadde fruen min syntes at jeg var sexy/stilig i ett eller annet plagg så hadde jeg ikke hatt noe imot å bruke det for å gjøre henne litt ekstra fornøyd... kommer jo an på situasjonen da... Jeg sitter litt med inntrykk av at dere sitter her med rullene i håret, sloggi teltet på og sneipen i munnviken...og mannen skal ikke komme her og komme her.. for da skal ha få høre det.. Har du ville brukt det selv om du hadde fått vondt av det? Det er vel det store forskjellen, det finnes ingen manneplagg der mannen kan få vondt og ubehag ved bruk (bortsett fra enkelte m/s plagg for de som liker det), mens høye hæler kan føre til smerter/ubehag i bein og rygg, tærne kan få misdannelser, og jeg mener å ha lest i Illustrert vitenskap at det finnes en sammenheng mellom bruk av høye hæler og migrene. Bare sånn til informasjon
Pauline Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Går alltid på høye hæler, jeg. Eneste gang jeg ikke gjør det er på trening og hjemme i huset. Alt blir en vane, og jeg synes ikke det er vondt å gå på. Mye verre å gå en dag med helt flate sko.
Gjest pjanola Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 Det er en vanesak. Noen av oss synes faktisk litt hæl er mer behagelig enn flate sko, men alle får vel bestemme selv hva de trives i. Jeg synes ikke det er noen grunn til å "gi han så hatten passer" eller liknende for at han syns hæler er pent, jeg skjønner ikke hva i alle dager det er som er så slemt med å synes det og evt. hinte litt til henne om det. Å mase eller presse henne, det er selvfølgelig ikke særlig hyggelig, men det er ikke det jeg fikk inntrykk av i det første innlegget. (Hvis jeg hadde syntes min kjæreste var penere i dongeribukser enn i joggebukser, ville jeg jo ikke nølt et sekund med å si det, selv om joggebukse definitivt er mer behagelig....)
NovaFlare Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 Jeg går med litt hæler nesten hver dag jeg, og jeg er enig med TS, det er sexy med litt hæler. Jeg blir ikke fornærmet når min kjære spør om ting, det blir det samme som når jeg spør om han kan ta på finskjorta, for da blir han så sexy. Men å si at hun ikke er fin uten, er en annen sak, men det tror jeg ikke TS har gjort, heller.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. november 2007 #19 Skrevet 13. november 2007 Jeg synes det er stor forskjell på skoene. Noen sko med høye hæler får jeg vondt av etter en time, andre kan jeg bruke lenger. Men jeg hadde ikke orket en hel dag på høye hæler. Det er veldig elegant med hæler, og jeg forstår godt du ønsker hun skal bruke det av og til. Jeg synes også det selvfølgelig er greit å si det til henne også Har du forsøkt å kjøpe et par til henne i gave? En type som er litt lik i stilen som de andre skoene hun har, og som ikke har en veldig tynn hær (de er ofte vonde å gå med). Pakk de fint inn. Det hadde jeg blitt glad for
Lurvina Skrevet 13. november 2007 #20 Skrevet 13. november 2007 (endret) Har du forsøkt å kjøpe et par til henne i gave? En type som er litt lik i stilen som de andre skoene hun har, og som ikke har en veldig tynn hær (de er ofte vonde å gå med). Pakk de fint inn. Det hadde jeg blitt glad for Den perfekte måten å få noen til å føle seg presset på det. Vil hun ikke så vil hun ikke, så det å kjøpe det til henne vil sikkert bare skape dårlig stemning. Endret 13. november 2007 av Lurvina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå