Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Kjøpte meg nye sorte pensko i skinn fra Bianco,, så er de er litt trange.. Prøvde str 38 men de var for store..så det endte med at jeg kjøpte str 37 (som jeg vanligvis også bruker). De er litt trange, butikkdamen sa at de vier seg ut m tiden. Skal bruke de til helgen så nå lurer jeg på om noen har tips til hvordan jeg skal få de litt større i bredden.. TAKK!!
treningsjenta Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 har hørt noe om at du skal gjøre dem fuktige og gå med dem. evntuelt ha våte sokker i og gå med skoene på inne. eller bare gjør dem fuktige innvendig å ha de på.... aner ikke om det funker. men
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det er også mulig å få kjøpt skoutvidere.
Gjest Tulipa Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Det er også mulig å få kjøpt skoutvidere. Hvor får man kjøpt skoutvidere? Og hva er det?
Gjest Asti Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hvor får man kjøpt skoutvidere? Og hva er det? De vi har ser ut som en liten trefot som kan utvides. Tror typen kjøpte dem over nettet. Her står litt om skoutvidere: http://shoes.about.com/od/fitcomfort/a/shoe_stretchers.htm
Pialitta Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Hos Bianco har de en skinnutvidende spray som er av samme typen som de bruker når de blokker ut sko/støvletter. Du får kjøpt den for under en hundrings, og den funker som bare det. Den har i hvert fall reddet mine stakkars føtter mang en gang når jeg har kjøpt fantastiske sko som bare er bittelitt for små...
Gjest Tulipa Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Takker for informasjonen jeg har prestert å kjøpe meg 2 par dyre skinnsko som er nesten et nummer for små ...
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Eller du kan kjøpe noe som heter Leatherstretch. Dette er en spray du sprayer inni skoen, for så å gå med de en stund. Dette er et middel som fukter og mykgjør skinnet, sånn at det blir tøyelig. Dette er det samme som blokkevann, som skomakere bruker for å blokke ut støvletter. Fåes kjøpt i de fleste skobutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå