Gå til innhold

Hva skal til for at han gir seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg traff han er vi blitt gift,og datteren min(15) har fått verdens beste stefar.Problemet er at jeg ca hver 6mnd føler meg lurt/bedratt av mannen min.Det har vært alt fra sms med damer(som han holder skjult),til å sitte å klå på ei dame,da jeg kom inn i rommet.Han unnskylder seg med at han miseter kontrollen når han drikker.Det skal sies at han har slitt med alkoholen i 25 år.Jeg klarer å holde dette i sjakk,med små sprekker med 5-6mdn mellomrom.Jeg er fullstendig der for han,og vi har det så bra på alle måter,bortsett fra disse "greiene" han plutselig gjør.Er ikke klar for å dra fra han,men orker ikke bli utslettet selv heller.Mister tro på meg selv,og sliter med tilliten til ham.Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette?Og hva er grunnen til at han gjør slikt ?da han faktisk ikke kunne hatt det bedre,som han sier. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten

-vente i spenning til den dagen han virkelig driter seg ut....for det er bare et spørsmål om tid virker det som

eller

forlange at han kutter ut alkohol!

Du har giftet deg med en mann som "tester" andre kvinner i fylla.

Du vet det, han vet det, så da er det greit å gjøre noe med det slik at din datter ikke opplever en knust mor om en stund.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...