Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Finnes Hyptnotic Poison, den røde i eau de perfume eller er den bare i eau de toilette? Håper noen kan svre på det.
Parfumfreek Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ser ut til at den kun finnes i Edt
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Huff det var dumt, da går den jo bort så fort. :gråte:
Parfumfreek Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Det er veldig stor forskjell på det. Har du prøvd den da? Kan hende den sitter godt
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har prøvet den på hos en venninde, men hadde to andre på meg også så luktene gikk litt over i hverandre, hun hadde den i eau de toilette. Men jeg synes det egentlig det er rart at ingen vet om denne parfymen finnes i eau de parfume, siden det er en parfyme som mange har/har hatt?? Jeg foretrekker eau de parfume, men har litt vanskelig med å få sjekket, bor jo milevis utenfor byen å nermeste parfymeri har den ikke.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Den holder i 12 timer+ selv i edt-versjon. I edp ville den slått folk i svime og vel så det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå