treningsjenta Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 skal sette opp en vinduskarm og side je har ovnen under må jeg ha en slik en som det er luftehull i eller lufte riller.. har fått dette rådet av noen, så jeg vet at det eksisterer..Men hvor får man kjøpt dette?
Gjest Fëawen Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Mener du: Avstanden mellom ovn og vindu er så kort, at om du skal ha vinduskarm/ blomsterbrett- så hindrer dette for varmen til å komme opp?
treningsjenta Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 nei ovnen står under, slik at jeg er redd det kan bli litt varmt. MEN har sjekket ut forskriftene og avstanden det vil bli tilfredsstiller forskriftene. MEN for det vil jeg har en slik karm. Noen som vet hvor man får tak iddet?
Gjest Fëawen Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 http://www.avskjerming.no/Produkter/Divers.../vindskjerm.htm Eller noen av de stor vindus produsentene. Uldal?
Leo Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg tror i hvert fall at jeg forstår hva du mener og hvis du mener en smal hylle med avlange riller/luftehull i, så har de det på Maxbo (Og sikkert også på andre byggvarehus). Jeg har i hvert fall sett dem i hvitt, i eik og i ubehandlet furu. Fåes i forskjellige lengder og de i heltre vil jeg tro det er rimelig uproblematisk å kappe av litt i hver ende for å få dem til å passe akkurat. Maxbo på Alnabru pleier å ha dem inne og andre steder vil jeg tro at de kan bestille for deg ut fra en katalog.
treningsjenta Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Så flott! Skal reise bort på maxbo og se om de har her..Tviler egentlig litt, for det er en veldig liten maxbo så får heller ta turen til alnabru en dag da.. Men da vet jeg hvertfall hvor jeg kan begynne å lete. Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå