Frk Johansen Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg går og venter på Harry Potter, min samboer skal få den til jul men vi leser mest paperback for vi har ikke noe bokhyller så utleste bøker havner på loftet i en eske. Hvor lang tid etter utgivelsen pleier paperbacken å komme? Er det noen som vet når Harry Potter kommer? Den skal etter sigende være i handel før jul - selvfølgelig...
Lovebird Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Er ikke helt sikker, men tror paperback kommer rundt et år etter den innbundne utgaven.
MellonCollie Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Den "vanlige" utgaven av Harry Potter kommer på norsk 1. desember. Men hvor lang tid det tar før den blir paperback aner jeg ikke..
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Et alternativ er kanskje å kjøpe den på engelsk? Mulig den kommer raskere på paperback der.
Merneith Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Hvis du skal ha den norske versjonen, så tror jeg ikke den kommer i paperback før neste jul.. Men i den engelske versjonen så kommer det nok snart. Men innbudne utgaver er uansett så billige at jeg ville kjøpt det. Innbunnede? Innbudne? Innbundne???
MellonCollie Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Innbunnede? Innbudne? Innbundne??? Hahaha, det der var hvorfor jeg skrev "vanlige" utgaven lenger oppe i tråden
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Paperback kommer vanligvis mellom 3-6 mnd i ettertid. Paperback norsk oversettelse kommer vanligvis 6-12 mnd etterpå den innbundne norske. Det står ingen dato for paperback for HP (engelsk) enda, så tror det blir en stund til. Selv om jeg mener å ha lest den skulle komme i februar, men finner ikke noe om det nå. Paperback på norsk blir nok heller til neste jul ja...
Frk Johansen Skrevet 14. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2007 Takk for svar, skal på laaang solferie i februar og mars og tenkte at den mursteinen av en bok må jo være helt ypperlig. Innbundet til sambo til jul så får jeg se om jeg hiver meg over den engelse paperbacken selv. Om jeg lurer på en og annen oversettelse kan jeg jo bare spørre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå