Gå til innhold

Geografi

Gjest gjestemannen_ii

Anbefalte innlegg

Gjest gjestemannen_ii
Skrevet

På lørdag morgen så snudde jeg meg litt rundt i senga og kona spurte meg i halvsøvne hvor jeg skulle. Til Nederland sa jeg, og gav henne en god omgang med tungen.

I går morges så våknet jeg av at hun snudde seg. Da jeg spurte hvor hun skulle sa hun :" Til sydspissen av Sør-Amerika" og ga meg en herlig blowjob.

I dag tidlig snudde jeg meg i senga og kona spurte hvor jeg skulle. Da jeg svarte Lesotho, fikk jeg beskjed om at passkontrollen var stengt, men at Rotterdam tilbød transit for de reisende

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

det blir feil. Om du skal til Nederland så må du gå vest altså mot ribbena ikke ned mellom bena.

bare så du vet det.

Gjest Helen Parr
Skrevet
På lørdag morgen så snudde jeg meg litt rundt i senga og kona spurte meg i halvsøvne hvor jeg skulle. Til Nederland sa jeg, og gav henne en god omgang med tungen.

I går morges så våknet jeg av at hun snudde seg. Da jeg spurte hvor hun skulle sa hun :" Til sydspissen av Sør-Amerika" og ga meg en herlig blowjob.

I dag tidlig snudde jeg meg i senga og kona spurte hvor jeg skulle. Da jeg svarte Lesotho, fikk jeg beskjed om at passkontrollen var stengt, men at Rotterdam tilbød transit for de reisende

:ler:

Reiseglad?

For øvrig mener jeg konen din burde ta et lynkurs i geografi, eventuelt suge tærne dine når reisemålet er Sør-Amerika.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
For øvrig mener jeg konen din burde ta et lynkurs i geografi, eventuelt suge tærne dine når reisemålet er Sør-Amerika.

er ikke bare kona som trenger det. Mannen og tross alt Nederland blir ikke riktig om han skal ned mellom bena.

jeg tror det blir middelhavet eller nord afrika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...