Gjest Gjest_maria_* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg har svært lyse øyenbryn. Jeg napper dem som vanlig, og tegner dem opp med brun øyenbrynblyant, men er ikke helt fornøyd med den blyanten jeg bruker i dag. min samboer mener at jeg godt kunne hatt øyenbryna enda mørkere, men jeg er så redd det skal bli for hardt på meg i og med jeg er så lys i utgangspunktet.. men kanskje jeg skulle våge å prøve for en forandring... ? så nå lurer jeg på om dere har en spesiell øyenbrynsblyant å anbefale meg? Hva bruker dere? takknemlig for råd her
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde gått til en hudpleier å farget dem lysebrun. La henne fjerne fargen ofte, slik at du får se hele veien hvordan det blir, og brynene ikke blir for mørke for deg. En blyant kan ofte se hardt og tegnet ut. Om du ikke vil farge dem hadde jeg brukt en smal pensel og brukt en brun øyeskygge på dem. Dette blir dust og jevnt.
Trin Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes det kan være tøft med litt mørke øyenbryn selv om du er lys jeg Sort kan nok bli litt hardt, men forsøk med grå. Det tror jeg kan bli fint! Estée Lauder er et godt merke, synes jeg. Lykke til!
Gjest puselabb Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker brun øyenbrynsblyant fra Chanel. Den er myk og lett å bruke. Den har en sånn gummiting i den andre enden, som man kan bruke til å ta bort litt farge hvis det ble for hardt.
Rexina Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hva med MAC Brow Shader i fargen Blonde Taupe/Buttery? Den er perfekt til blondt hår og lyse bryn for å få litt farge og definisjon. Det er et øyenbrynspudder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå