Gjest Mel Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Jeg må komme med et litt hjertesukk - etter å ha lest noen av mine egne innlegg! Vanvittig hvor mye rart det kommer frem - nå ser jeg det som oftest selv ved gjennomlesning - men i "kampens hete" går det fort & gæli. Spesielt formuleringer av setninger, blir rart for min del. Jeg vet det er mange som synes det er latterlig å ta opp noe sånt, men jeg synes faktisk det er ganske viktig. Selvsagt snakker jeg nå ikke om de som har dysleksi o.l. Jeg sier heller ikke at det er verdens undergang med en skriveleif now & then, men flere av oss hadde hatt godt av litt skjerp på dette området. Så det er sagt; ingen fan av grammatikk-politi på slike sider som dette - det holder at hver enkelt er litt oppmerksomme selv.
Gjest Mel Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Har selvsagt klart å få med feil i dette innlegget også - om grammatikk- men lar det stå til spott og spe.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Jeg er nok en av de som skriver mye feil, men jeg gidder ikke henge meg opp i det. Det eneste som irriterer meg er visst de skriver i sms-språk. Da hender det jeg dropper å lese resten. Men uansett så har dette vært diskutert mange ganger før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå