Gå til innhold

Bryllup i Atlanterhavsparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sunnmørsbruder!

Jeg skal gifte meg i Atlanterhavsparken 20.09.08. :love: Skal ha både fest og vielse der (HE). Noen som har erfaring med dette? Vil jo gjerne at det skal bli høytidelig og fint selv om det ikke er i en kirke...

Marte

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei alle sunnmørsbruder!

Jeg skal gifte meg i Atlanterhavsparken 20.09.08. :love: Skal ha både fest og vielse der (HE). Noen som har erfaring med dette? Vil jo gjerne at det skal bli høytidelig og fint selv om det ikke er i en kirke...

Marte

Skal dere vies foran det store akvariet? Hadde vært så stilig! Eller ute på Tueneset hvis det er fint vær. :hjerter_rundt:

Har ikke noe erfaring, men fikk bare slike fine bilder i hodet. Tror det er et flott sted og ha bryllup jeg! :jepp:

Skrevet
Skal dere vies foran det store akvariet? Hadde vært så stilig! Eller ute på Tueneset hvis det er fint vær. :hjerter_rundt:

Har ikke noe erfaring, men fikk bare slike fine bilder i hodet. Tror det er et flott sted og ha bryllup jeg! :jepp:

Er faktisk akkurat de to alternativene jeg tenker på! :jepp:

Betryggende å høre at andre også får de samme bildene i hodet! Jeg ble plutselig så bekymret for at det skulle bli litt teit å ha det der...

Skrevet
Er faktisk akkurat de to alternativene jeg tenker på! :jepp:

Betryggende å høre at andre også får de samme bildene i hodet! Jeg ble plutselig så bekymret for at det skulle bli litt teit å ha det der...

Ånei... Det synes jeg ikke i det hele tatt! Tror det blir kjempeflott jeg! Morsomt med noe som er annerledes, er nå min mening :jepp:

Skrevet

Et lite minus med å ha det foran tanken er at det kanskje er litt vanskelig å få tatt fine bilder under vielsen på grunn av lyset fra tanken? Vet ikke om det er tilfellet da, men ser for meg at man enten kan bli veldig mørk eller veldig blå :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...