Gå til innhold

Bordekorasjoner

zeta5

Anbefalte innlegg

Hei !

Noen av dere som har bestilt bordekorasjoner ?

Hva betaler dere pr.stk ?

Hadde egentlig tenkt å fikse dette selv, men det utgår.

Tror jeg har nok annet å styre med dagen før enn å sette sammen blomster.

Ikke er jeg no flink heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vist de frem flere ganger tidligere, men her kommer de ennå en gang…

Dette er de borddekorasjonene vi hadde:

http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bor...ddekorasjon.jpg

Vi hadde 4 stykker og de kostet 150 kr stykker. Bollen har vi selv kjøpt og malt. Vi va veldig fornøyd med dem, og det var kjempedeilig å slippe å tenke på å lage dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge til at dette faktisk var de rimeligste dekorasjonene de hadde. De kunne lage fra 150 kr til 300 kr pr stk. Men når vi så hvor flotte disse ”billige” ble, er vi glad vi ikke la på ennå noen kroner for å få noen som egentlig skulle være ennå flottere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 30 kr per couvert pluss kr.450 i tillegg fordi vi har bedt om en annen blomsterdekoratør enn den de vanligvis bruker der vi skal ha selskapet. Da får vi enkle stilige designvaser med en enkel orkide eller gerbera oppi og masse telys. Vi har personlig mer sansen for det enn for store dekorasjoner.

:D PUFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Jeg har egentlig tenkt å bruke hageblomster siden bryllupet står i juli så tror jeg det kan være mye fint å finne der..Men kanskje hadde det vært like stilig med enkle stilkblomster som gerbera o.l... ga meg en god ide der puff!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Så bra Madden!! Det er jo helt sikkert lekkert med en enkel "hageblomst" i en enkel vase også da, selv har jeg noen slike "reagensrørvaser" i glass, og det er kjempelekkert med en hvilken som helst enkel, avskåret blomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å bruke mye penger på dekorasjoner. Vi er i gang med å samle stein (sånne fine runde) som jeg kommer til å legge midt på bordet. Mulig jeg kommer til å "tvinne" eføy eller villvin rundt. Her og der kommer det til å ligge hjerter jeg har laget av kobbertråd. Tror det blir fint, anderledes og billig. Vi skal ha selskapet ved sjøen, så jeg synes det passer med slike rullestein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer heller ikke til å bruke en formue på borddekorasjoner. Vi legger ut aluminiumsfolie på langs over hele bordet. På den legger vi enten einer eller eføy, og setter te-lys innimellom.....Har sett det gjort en gang, og det er enkelt og dekorativt. Men på den jeg så var det også lagt sølv girlander oppi eføyen..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har jobbet en del i blomsterbutikk og det hele kommer veldig an på hva du ønsker. En kan få de til 150,- pr.stk men da er de ikke noe spesielt store. Vanligst ligger de nærmere 200,-Du kan jo evt.ta med skål som de skal sette de opp i(noen flate dessertskåler), men det er ikke det som koster mest. Du kan få i alle prsiklasser. Hvis du tenker på å lage selv så er en viktig huskeregel at det ikke skal være noe høyt for gjestene skal se hverandre godt over bordet. Gå til en butik og spør hvi sdu lurer på mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan få de til 150,- pr.stk men da er de ikke noe spesielt store.

Hmmm....våre kostet jo 150 kroner, og synes de var mer enn store nok jeg. Hadde de skullet vært ennå større, hadde de faktisk blitt for store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...