Gå til innhold

Erfaring med Sterling?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi vurderer å bestille flybilletter med Sterling til vår ferie i september.

Er det noen som har erfaring med dette flyselskapet? Er de pålitelige?

Lurer også på om det er risky å bestille billetter så langt fram i tid - det er jo en del billig-flyselskaper som har gått konkurs tidligere... Er det noen fare for at dette skal skje med Sterling tror dere? Kjipt å stå der uten noe som helst like før ferien... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere gode erfaringer med Sterling til Køben, men da jeg skulle ta Sterling fra Nice i høst måtte jeg vente i 8 timer på flyplassen for så bli plassert på en buss til Marseille, så måtte jeg vente i 3 timer der, så gikk turen til Køben. Men nå var det så sent at vi mistet det siste flyet til Oslo, så vi måtte sove over i Køben, og det var ikke en hyggelig opplevelse en gang, for flyet gikk kjempetidlig neste morgen. Vi fikk ikke noe informasjon i det hele tatt...!! Men alle kan være uheldige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere reise???

Vet at Braathens har nye flyruter til forskjellige charterferiemål nå - og de kan være billigere enn Sterling. Har god erfaring med Braathens , og ingen med Sterling...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

He, he, vi skal til Nice. Ser at noen har dårlige erfaringer der...

Men som det ble sagt, alle kan være uheldige, det kunne sikkert skjedd med et hvert flyselskap. Jeg har sjekket Braathens også, men de flyr ikke til Nice, tror jeg.

Vi skal uansett sjekke alle mulige selskaper (også charter) for å sammenligne priser, men tror nok at Sterling kommer best ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...