Snibel Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er denne bra? Jeg har tørr hud , er den grei for oss med det?
Rexina Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Er MAC-frelst og ble sminket opp av en makeupartist der tidligere i høst. hun brukte Prep+prime face protect SPF 50 under foundation, men den gjorde ikke noe forskjell synes jeg. For meg var den bare som en solbeskyttelse. Selv med denn basen ble foundationen kakete, og ekkel. Spurte pent om hun kunne ta av den un holdt på å legge og legge en som var mer naturlig. Da tok hun av både foundationen og prep + prime, og en ny foundation som ble perfekt:) Så ut i fra mine erfaringer, er det ikke noe å satse på..
Snibel Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 (endret) Er MAC-frelst og ble sminket opp av en makeupartist der tidligere i høst. hun brukte Prep+prime face protect SPF 50 under foundation, men den gjorde ikke noe forskjell synes jeg. For meg var den bare som en solbeskyttelse. Selv med denn basen ble foundationen kakete, og ekkel. Spurte pent om hun kunne ta av den un holdt på å legge og legge en som var mer naturlig. Da tok hun av både foundationen og prep + prime, og en ny foundation som ble perfekt:) Så ut i fra mine erfaringer, er det ikke noe å satse på.. Ok, takk for svar! Er selv mac frelst og har mye rødheter i huden med sminke på, så leste jeg at denne primeren hadde fått så god karakter sammen med smashbox sin.. Så var nyskjerrig om den kunne hjelpe meg med et mer jevnere resultat :D Endret 12. november 2007 av Snibel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå