Gjest TS Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Å jeg er så lei! For ca 1 måned siden ble det slutt mellom min samboer og meg, og jag hadde trodd at nå skulle det være litt lettere. Men det er det ikke. Jeg bare gråter og gråter og savner han så inderlig. Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg hadde jo trodd at vi skulle være sammen resten av livet, men slik gikk det nå engang ikke. Det gjør så forferdelig vondt og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det bedre! Men orker ikke ha det sånn mer
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 For noen av oss tar det mer enn en måned å komme over det verste. Er jo en sorgprosess... Det som hjalp meg var å kjøpe en sånn selvhjelpsbok og le av alle de merkelige tipsene mens jeg trøstet meg med de som var konstruktive. Om ikke det hjelper og du er så deppa at det går skikkelig utover ditt daglige liv så bør du kanskje få litt mer hjelp av venner el gå til legen og få henvisning til en psykolog el.
Lana_86 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 For min del tok det 2 mnd. Jeg har unngått han totalt i disse 2 mnd, noe som er veldig lurt. Ikke, send meldinger, ring eller møt han, det gjør bare alt mye værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå