Gjest lissi32 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Min venninne har akkurat møtt drømmemannen i sitt liv, men hun kom å gråt sine modige tårer til meg fordi han har hatt så mange sexpartnere. Hun ville ha råd om han kom til å hoppe til neste dame like kjapt at han går lei av henne eller blir rastløs og savner spenningen. Jeg prøvde så godt jeg kunne å berolige henne, og sa at han sikkert har rast fra seg og savner ei å være glad i. Var det feil av meg? Er det slik at rundbrennere ikke er til å stole på? Kan man ikke rase fra seg når man er "ung" for så å slå seg til ro når man møter sin drømmepartner?? *vanskelig å svare på syns jeg*
jannamor Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Tja. Tror nok du sa det rette ja. Det er jo endel, menn menn har ofte sex med bra mange. Jeg kjenner jo ikke mannen, men tror ikke nødvendigvis så mange sexpartnere gjør at han ikke kan binde seg til den rette. At han er altfor løs på tråden derimot...
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Det kommer an på hva slags forhold han hadde til disse andre. Var det klart for begge parter at det var ONS, eller lurte han dem med å tro at han var interessert i noe mer. Det er jo fullt mulig å ha lange, monogame forhold og samtidig ha mange ONS når man er single. På den annen side finnes det utvilsomt mange rundbrennere, så det er vanskelig å si uten å vite noe mer om mannen.
Gjest lissi32 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Nei, jeg har ikke det inntrykket av at han er løs på tråden, og han virker oppriktig interessert i min venninne. Han har vært singel i mange år, kanskje det er årsaken til at listen blir lang. Jeg selv i min tid har hoppet litt rundt, i leten etter den ene rette. Nå har jeg funnet min drømmemann, og det kunne aldri falt meg inn å være utro, uansett hvor lite sex jeg får Så jeg er jo et godt eksempel på at man ikke er en utro dritt selv om man har vært litt her og der....? Er det ikke vanlig når man er litt i oppi årene at man må regne med sånt? Hun er 35 han 33.
jannamor Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 35 si han begynte når han var 16 da det er 19 år det. 50 sexpartnere på 19 år er ca 2,5 i året. (2,67) og det er jo ikke så ille...?
Gjest lissi32 Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Nei det er jo ikke mange når man regner det sånn, men sier man hele summen til noen får de jo sjokk!
jannamor Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Nja, det er jo greit og se det i perspektiv... hihi Det pleier og hjelpe litt og dele det opp sånn...
Marihata Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Det er da ikke mange sexpartnere? Hvis han har vært singel lenge, så har han vel hatt behov for sex, og da blir det jo mange partnere som oftest. Jeg er jente, 24år og hatt sex med rundt 30 stk. Er sammen med verdens beste gutt som jeg elsker, og det kan aldri falle meg inn å være utro, jeg vil jo bare ha ham! Det er da vel mye verre om noen har hatt en drøss med kjærester, da har kanskje personen problemer med å forplikte seg eller at de ikke har så seriøse kriterier for å gå inn i et forhold. Veninnen din har ingenting å bekymre seg for spør du meg:)
aline Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Hva slags type mann er han da? Har han ligget rundt med gud og hvermann nå de siste åra, har det vært ons som begge har visst hva var eller har han hoppet inn og ut av korte forhold der tanken har vært fast forhold men han har brutt ut fordi han ville ha en annen? hans historie er jo ikke bare ett tall, det som vel forteller litt, er hvordan han lever nå. Mange ons som singel, sier ingenting om hvordan man er når man treffer noen man vil være sammen med, for så lenge han har vært singel og hatt ons, så er vel det fordi han IKKE har funnet noen før din venninde nå. Har han derimot fått mange seksualpartnere, nå i de senere år, fordi han har hoppet inn i forhold og gjort det slutt igjen kort tid etter, så ville jeg kanskje tatt en prat med ham..... og følt meg mer usikker.
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Jeg tror det både er noen ONS, og noen korte forhold som ikke har blitt til mer. Han sier han aldri har holdt på med flere samtidig, men rett og slett ikke funnet den rette. Det har ikke vært nok følelser inni bildet. Men denne oppførselen i fremtiden har vel ikke noe med hans moralske skrupler å gjøre i et forhold?
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Kanskje det også er greit å rase fra seg litt før man blir i et forhold. Jeg har sett eksempler på noen som plutselig har fått behov for dette, gjerne etter de er 40 og har flere barn.
Jalp Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 På den ene siden vil kvinner ha erfarne menn, men på den andre siden er det galt hvis han her for mye erfaring... Når jeg leser det noen skriver i denne tråden, må jeg bare riste på hodet. Tenke seg til å forsøke å bedømme et menneske ut fra tilnærmet ingenting. Sjansen for at rådene dere gir er helt på jordet er rimelig stor.
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 På den ene siden vil kvinner ha erfarne menn, men på den andre siden er det galt hvis han her for mye erfaring... Når jeg leser det noen skriver i denne tråden, må jeg bare riste på hodet. Tenke seg til å forsøke å bedømme et menneske ut fra tilnærmet ingenting. Sjansen for at rådene dere gir er helt på jordet er rimelig stor. Så da er du enig i konklusjonen min hvor jeg sa hun har ingenting å frykte, men at hun må starte på blanke ark og gi fyren en sjanse.
Gjest gjesten007 Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 35 si han begynte når han var 16 da det er 19 år det. 50 sexpartnere på 19 år er ca 2,5 i året. (2,67) og det er jo ikke så ille...? Hvis du deler det på antall dager så blir det jo bare 0,0072 partnere per dag. Han er jo jomfru jo...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #18 Skrevet 12. november 2007 Jeg prøvde så godt jeg kunne å berolige henne, og sa at han sikkert har rast fra seg og savner ei å være glad i. Dette sa sikkert venninnene til de 30-40 siste partnerne hans også.
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #19 Skrevet 12. november 2007 Dette sa sikkert venninnene til de 30-40 siste partnerne hans også. Mange av dem er vel bare et knull for natta.. tror ikke han har hatt noen skikkelig seriøse før.. Jojo men hva skal man gjøre? Dømme han før han har gjort noe galt?
Jalp Skrevet 12. november 2007 #20 Skrevet 12. november 2007 Så da er du enig i konklusjonen min hvor jeg sa hun har ingenting å frykte, men at hun må starte på blanke ark og gi fyren en sjanse. Om hun har ingenting å frykte, vet vi jo ikke. Men han som alle andre, bør jo bedømmes ut fra det han er og gjør. Og da må man jo kjenne hverandre. Der er jo ikke vi. Men blanke ark er jeg helt enig i. Men det er et paradoks at erfaring er bra, men helst ikke....likevel.. :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå