Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym gutt
Skrevet

jeg er en gutt som lurer på dette med napping. hvordan gjør man det egentlig.Jeg har noen små dunhår i mellom brynene og litt over hvert bryn.

Jeg tror egentlig ingen legger merke til det bortsett fra meg selv ,men lurer på hvordan jeg kan få disse hårene fjernet.

jeg har jo hørt om pinsett og voksing og sånn. men hvor får jeg tak i pinsett og hvordan bruker jeg det? kan noen lage en slags instruksjonsguide!! he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pinsett kan du kjøpe på vita/H&M/Cubus ol butikker. Du finner fort nok ut hvordan det er best å nappe ut bryn-hårene, men husk at det gjør litt vondt de første gangene du napper=)

I utgangspunktet er det ingen god ide å nappe på oversiden av brynene, du resultatet kan bli merkelig, og siden du ikke skal nappe under brynene, er det best å bare ta hårene i midten.

lykke til hvertfall :)

Gjest anonym gutt
Skrevet

hvordan skal jeg få bort de små hårene over øyenbrynene? finnes det ingen måte? dere jenter må vel ha noen hår på oversiden av brynene dere tar bort vel?

Skrevet

Du bare tar pinsetten, og napper bort de hårene. Skjønner ikke helt problemet...

Skrevet

Kjøp deg heller en øyenbrynskniv og skjær bort dunhårene. Kan høres litt farlig ut, men det er det aller beste :klappe:

Du skjærer med hårene under og over brynet.

Du får kjøpt en 3-pack på Vita eller H&M til 30,-.

Masse lykke til :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...