Gå til innhold

Hvem mener du bør bli nr. 2 i IDOL?  

1. 1. Hvem mener du bør bli nr. 2 i IDOL?

• Tone
      2
    • Espen
      8
    • Gaute
      21
    • Linn
      1
    • Rebecca
      3
    • David
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ser ut til at "alle" har Kurt som sin favoritt i IDOL. Derfor er jeg nysgjerrig på hvem dere mener bør bli nummer 2, etter Kurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Espen bør bli nr 2, han har også en flott stemme.

Gjest ButtHead
Skrevet

Jeg synes Tone eller Gaute bør komme på andreplass. Men han har en liten følelse av at Tone ryker ut snart, dessverre :/ Men så lenge det ikke er Kurt som ryker ut, er det vel forholdsvis greit :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg valgte Gaute.

Lille meg skrev:

Hun er så skjønn

Hvem er hun?? :wink:

Skrevet

Du må lese tittelen min :wink:

(Tone Anette)

Gjest ButtHead
Skrevet

Helt enig med deg *_Lille meg_*; Tone Anette virker som en kjempesøt jente, hun er så jordnær og naturlig, dessuten har hun sin egen stil og hun er ikke sånn bertete :D

Skrevet

Bare det ikke blir hun der Linn. Har ikke helt sansen for henne dessverre.

Skrevet

Linn jo. Hun er da tøff? Hun har jo stil hun og.

Men etter programmet i dag holder jeg er knapp på Gaute jeg..

En trykknapp :P

Skrevet

Kurt er vel uten tvil favoritt,synger jo utrolig bra.

Men håper Tone Anette kommer på andre plass,syns hun har nydelig stemme, selv om hun ikke er den "beste vokalisten".Dessuten så virker hun som ei sjarmerende og søt jente,men har på følelsen hun ryker ut idag..Sikkert mange som er uenige med meg,men håper hun Rebecca ryker idag jeg.Blir gøy å se!

*Nida.Michelle*

Skrevet

Håper også Rebecca ryker ut i dag. Rebecca eller Espen. Han er så klein!

Skrevet

Har stemt på Gaute. Han kommer hakk i hæl etter Kurt!!! :lol:

Skrevet

Gaute var jo virkelig flink i dag, så han stemte jeg på :wink:

Skrevet

_Lille meg_ vi tenker nok litt likt vi..! Håper også enten Rebecca eller Espen går ut idag.Rebecca hun har sånn stemme som du enten elsker eller i mitt tilfelle hater,litt sånn nasal stemme på en måte.Slemt å si,men får helt vondt av å høre på henne til tider!Så er det litt med holdninga hennes jeg heller ikke liker..Så var det Espen da,han er fin å se på,ingen tvil om det akkurat,men det er noe jeg ikke helt kan sette fingeren på...Han har kanskje litt spesiell måte å synge og opptre på?Men for all del han er absolutt proff i det han hlder på med!Men..dessuten så har han allered hatt sjans til å få gitt ut cd,må la noen andre få prøve seg litt også! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Håper også Rebecca ryker ut i dag. Rebecca eller Espen. Han er så klein!

Heeelt enig!!

Skrevet

Å jeg som trodde det handlet om å

framføre en låt med kvalitet :wink:

Irriterer meg at man ikke kan stemme ut,

istedet for å stemme på en favoritt (eller tre)....

Skrevet

Jeg tror lista blir seende slik ut:

Kurt

Gaute

Espen

Rebecca

David

Tone Annette

Gaute har gjort det kjempebra og har plutselig fått mer sjarm enn han hadde i begynnelsen. Syntes at han virket så tafatt i begynnelsen jeg...

Dessuten synes jeg at Espen synger bra jeg. Synes at det er litt dumt hvis han blir stemplet som "for pen til å kunne synge" liksom. Han har jo bøttevis med sjarm og jeg synes at han er fasinerende jeg... men han er ikke helt min type da..

Rebecca likte jeg ikke begynnelsen, men hun har kommet seg synes jeg. Hun har i alle fall særpreg i stemmen.

David er jo en skikkelig "kjekkas", men han er ikke på topp når det gjelder stemme synes jeg.

Tone Annette har gjort det dårlig de siste gangene. Hun fikset det fint med sin egen sang, men etter det har det vært stusselige greier synes jeg. Hun burde gått ut i stedet for Linn i går.

Skrevet

Alle bortsett fra Kurt sang surt og jævelig i går. David sang bedre enn vanlig, men ikke rent. Rebecca har en død, nasal og grisekjedelig stemme. Tone er søt, men hun synger usedvanlig dårlig... trist, for stemmen er jo ok. Æsj, det er teit med musikkprogram der en av femtitusen kan synge...

Gjest Cruella
Skrevet

Det ser ut til at Kurt stikker av med seieren, han har jo også en av de desidert beste stemmene der, men jeg synes Gaute synger like bra!

Delt 1. plass, synes jeg hadde vært mest rettferdig.

:lol:

L-B

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...