Gå til innhold

Trenger ny parfyme

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Smellgood_*
Skrevet

Det er salg på strawberrynet og tenkte jeg skulle slå til å kjøpe iallefall en parfyme.

Problemet er at jeg ikke vet hvordan noen av de lukter, har ikke brukt parfyme så lenge på et daglig basis.

Liker en lett, ikke for sterk parfyme som kan brukes om dagen, og kanskje en litt tyngre en (men ikke for tung da jeg ikke er så vant med det) for kveldsbruk.

Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hugo boss deep red er å anbefale.. nydelig lukt, litt sexy og forførende, passer bra både om dagen og kvelden!

davidoff er også veldig god!

også elsker jeg Escada serien! finner ikke en eneste parfyme som ikke lukter nydelig!

f.eks escada magnetic beat den er kjempegod og jeg bruker den både dag og natt;)

lacoste pink er også kjempegod.

emperio armani

ralph lauren har også mye deilige lukter

red delicious

versace

lykke til, tror jeg skal shoppe litt selv jeg;)

Skrevet
Det er salg på strawberrynet og tenkte jeg skulle slå til å kjøpe iallefall en parfyme.

Problemet er at jeg ikke vet hvordan noen av de lukter, har ikke brukt parfyme så lenge på et daglig basis.

Liker en lett, ikke for sterk parfyme som kan brukes om dagen, og kanskje en litt tyngre en (men ikke for tung da jeg ikke er så vant med det) for kveldsbruk.

Laura Biagotti er en lett frisk og sofistikert parfyme. Lukter nydusjet og herlig :)

Ser at de ikke har den på strawberrynet.com nå, men de har denher :

Skrevet
Laura Biagotti er en lett frisk og sofistikert parfyme. Lukter nydusjet og herlig :)

Ser at de ikke har den på strawberrynet.com nå, men de har denher :

ei av mine beste venner lukter som dette, og hun lukter veldig godt:) hehe

Skrevet (endret)

Det er kjempevanskelig å anbefale parfyme. Det begynner å bli litt utplukket blant 50% på Strawberry nå, men det er noen lette friske igjen. Disse er litt sånn "bankers":

Salvatore Ferragamo Incanto Dream (lett og søtlig) Her

Salvatore Ferragamo Incanto Charms (lett og frisk) Her

Salvatore Ferragamo Incanto (mer krydret til dag/kveld) Her

Disse er utrolig billig akkurat nå

Endret av Parfumfreek
Skrevet

Ja, det er kjempe vanskelig å anbefale parfymer.

Det kommer an på både hva folk liker, og parfyme lukter forskjellig på folk.

Kan du nevne noen parfymer du liker?

Du kan jo også gå og lukte på parfymeri, og etterpå bestille på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...