Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Hva synes dere jenter om fingerpuling? Eventuelt hvordan liker dere det?
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei! Hva synes dere jenter om fingerpuling? Eventuelt hvordan liker dere det? Veldig digg! Iallefall om du fingrer samtidig som du slikker klitten!Kommer som et skudd nesten med engang!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Gjorde det nå nylig med en jente jeg kjenner. Slikket ikke klitt men brukte tommelen samtidig. Hun kom rimelig raskt. Har ikke gjort dette på noen før. Skal man gjøre mye galt for å ikke få damen til å komme ved fingring? har jeg hatt flaks eller vært flink?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker litt tid på å komme på denne måten, men det har selvfølgelig noe med hvor kåt jeg er også. Det er bare digg og nesten et must.
Gjest Chrizzy Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Gjorde det nå nylig med en jente jeg kjenner. Slikket ikke klitt men brukte tommelen samtidig. Hun kom rimelig raskt. Har ikke gjort dette på noen før. Skal man gjøre mye galt for å ikke få damen til å komme ved fingring? har jeg hatt flaks eller vært flink? Mange er for hardhendte. Jeg leste en plass at du skal behandle klitten som om det er en drue du holder på med, målet er å ikke knuse skallet på druen.
Gjest Chrizzy Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hehe, må være en moden drue tenker jeg forresten. Skal litt til å for å ødelegge skallet på de der sure småe druene :ler:
aline Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Skal man gjøre mye galt for å ikke få damen til å komme ved fingring? har jeg hatt flaks eller vært flink? hvor lett en kvinne kommer eller ikke, kommer minst like mye an på kvinnen, så om du gjør dette på noen som ikke kommer, så trenger det overhode ikke å si at du ikke "har vært flink". en orgasme må man jobbe for selv også, det er ikke mannens jobb alene å få en kvinne til å komme, hun må faktisk gi seg selv orgasmen, med den deilige hjelpen en mann kan gi for at hun kommer dit. bortsett fra det, så er fingring deilig, men det kan også være direkte vondt!! eller rett ut kjedelig.... om det ikke gjøres på en god måte. Og hva som er en god måte, er så forskjellig fra kvinne til kvinne, at det må du bare prøve deg frem på. Menn synes forskjellige ting er deilig, slik er også kvinnen.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Hvor lenge vil jenta merke at hun har blitt lekt med? 1-2 dager?
aline Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Hvor lenge vil jenta merke at hun har blitt lekt med? 1-2 dager? hva mener du? :klø: så lenge det er snakk om å bruke FINGRE, ikke hele handa (da ville noen kunne bli såre og sånn sett kjenne det noen dager, ikke på en god måte), så merker man det ikke. Det er ikke slik at dersom man putter noe inn i vagina, så forblir avtrykket av dette i vagina i ett par dager. vagina er elastisk, man er ikke fysisk utdvidet formet etter fingre eller penis etterpå, den trekker seg sammen. Men det er klart, gjør man en suveren jobb, merker MINNET seg det og man kan kose seg med minnet noen dager...
Suzy Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Forøvrig skal det ikke mye til før det blir direkte vondt med fingring... De derre la-meg-kjøre-fingeren-ut-og-inn-av-deg-så-fort-som-overhode-mulig-for-det-tenner-sikkert-dammer-på typene er det aller verste som finnes. Det er ikke bedre jo fortere det skjer...
Gjest Sniiken (uinlogget) Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 vagina er elastisk, man er ikke fysisk utdvidet formet etter fingre eller penis etterpå, den trekker seg sammen. Hva??? Så om jeg puler en dame sønder å sammen så går hun ikke rundt med et hull i seg etter pikken min i flere dager altså? Du aline, du aline.... du er fantastisk flink til å være seriøs og komme med gode og fornuftige svar, men nå var du en skikkelig gledesdreper assa! Men det er klart, gjør man en suveren jobb, merker MINNET seg det og man kan kose seg med minnet noen dager... Jepp, skal litt til å glemme en runde man har fått av kjeppen min ja :ironi:
aline Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Forøvrig skal det ikke mye til før det blir direkte vondt med fingring... De derre la-meg-kjøre-fingeren-ut-og-inn-av-deg-så-fort-som-overhode-mulig-for-det-tenner-sikkert-dammer-på typene er det aller verste som finnes. Det er ikke bedre jo fortere det skjer... kos å se deg igjen da!! og, helt enig med deg! til Sniken: ok da, når DU har vært på ferde, så vokser jo hulrommet jo flere dager det går etterpå, så for å ikke ødelegge for alle andre menn, for alle damene du har pult på er jo vide som låvedører etter ett par dager. (bedre?) *flirer*
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 til Sniken: ok da, når DU har vært på ferde, så vokser jo hulrommet jo flere dager det går etterpå, så for å ikke ødelegge for alle andre menn, for alle damene du har pult på er jo vide som låvedører etter ett par dager. (bedre?) *flirer* Jepp, thank you :rødme: Det er slik vi liker å høre vet du, noen ganger må dere jenter lære dere til at vi gutta ikke alltid VIL høre sannheten
aline Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Jepp, thank you :rødme: Det er slik vi liker å høre vet du, noen ganger må dere jenter lære dere til at vi gutta ikke alltid VIL høre sannheten får skylde på at det er mandag og jeg er trøtt.. beklager, masse, vet jo at når det gjelder sex, så er det ikke sannheten som ønskes.
Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 får skylde på at det er mandag og jeg er trøtt.. beklager, masse, Du er tilgitt vet jo at når det gjelder sex, så er det ikke sannheten som ønskes. Nettopp, til tross for at jeg vet at jeg ikke har det største utstyret i verden, så er det siste jeg trenger å høre fra dama mi at: "næmmen halle dussen, så liten å søt den var da" Den ville neppe vokse seg særlig mye større på en stund da altså
Gjest lissi32 Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Hei, du spurte hvordan man liker det. På G-punktet
aline Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 Du er tilgitt Nettopp, til tross for at jeg vet at jeg ikke har det største utstyret i verden, så er det siste jeg trenger å høre fra dama mi at: "næmmen halle dussen, så liten å søt den var da" Den ville neppe vokse seg særlig mye større på en stund da altså kan vel skjønne det vel..
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #18 Skrevet 12. november 2007 Når det kom for henne, måtte jeg stoppe.. det ble veldig vått i musa hennes. Er det ikke bare å fortsette når man er så godt i gang?
Hedda-78 Skrevet 12. november 2007 #19 Skrevet 12. november 2007 Jo, forsåvdt, men jenta kan jo bli litt overfølsom like etter at hun har kommet, så det er ikke sikkert det er så godt lenger rett etterpå. Og så er det jo fint med en liten pause da, og kanskje finne på noe annet. Det er ikke sikkert hun klarer å komme to ganger, ikke alle jenter gjør det.
Gjest Mirina Skrevet 12. november 2007 #20 Skrevet 12. november 2007 Forøvrig skal det ikke mye til før det blir direkte vondt med fingring... De derre la-meg-kjøre-fingeren-ut-og-inn-av-deg-så-fort-som-overhode-mulig-for-det-tenner-sikkert-dammer-på typene er det aller verste som finnes. Det er ikke bedre jo fortere det skjer... Jepp. Selv er jeg ikke spesielt glad i fingring, det gir meg rett og slett veldig lite. Og hvis jeg blir fingret mens jeg får oralsex, klarer jeg rett og slett ikke å komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå