Silje79 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 ..og jo det var det jo. Men trodde liksom at når den var i boks, så var det ikke så mye vanskelig igjen.. Har sittet og hørt på sanger til kirken. En venninne er verdens flinkeste trompetspiller, og hun skal spille for oss. Inngangsmarsj evt denne Ingangsmarsj 2 Solosang 1 Solosang 2 En solosang mannen får velge Utgangsmarsj Tror det blir som dette. Er litt usikker på ingangsmarsjen, men den første betyr mye for meg, og de nærmeste rundt meg sier jeg skal ta den selv om den er litt sakte.... Det blir bare flott det , sier de..
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Det eneste jeg ikke likte med musikken du har valgt, er utgangsmarsjen. Den er lite i det stykket som sier; "Hurra, vi er endelig gift!!" Litt kjedelig og gammelmodig, men det er da min mening Se og hør litt på andre stykker (det er maange av dem), så kanskje du finner noe mer du liker
Gjest nextlife Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Gratulerer med fine valg av musikk. Vi hadde også Førdes Brudemarsj til utgang, den er bare stor Jeg har et tips til deg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=295937
Gjest Gjest_Bandida_* Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal selv ha " Canon", husker ikke komponisten...men den er nyyyyyyyyydelig
Gjest ira Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 KJempefine melodier!!!!!!!! Men har alltid tenkt på "gje meg handa di ven" som en begravelse / sørgmodig melodi...
Hønemora Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 "Gabriels Obo" er kjempefin... Men en meir begravelses song meina ej. Samme meina ej om "Gje meg handa di ven". Kjempe fin melodi, men teksta er meir begravelse igjen Her e teksta: http://www.allsang.net/sanger-historier/ga...%20di%20ven.htm Men ditte her e no mi meining da... Mitt tips til solo kan være "I will be here" med Steven Curtis Chapman. Den e berre nydelig. Finne den på youtube
ashera Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg skal selv ha " Canon", husker ikke komponisten...men den er nyyyyyyyyydelig Pachelbel? Endret 18. november 2007 av junia
Hønemora Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 De e Pahelbel som he canon ja... Heite vel egentli Canon in D :9 Ej me skal ha den som inngongsmarsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå