Gjest gjestebrud Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 jeg vil egentlig gifte meg i kirken, men må innrømme at det har mest med rommet å gjøre. har tenkt litt på en humanetisk vielse også (ev. sosialhumanistene, men disse vet jeg ingen ting om - ref. egen tråd), men da må vi ut av kirken. men jeg ønsker å ha vielsen med en ramme som er bortimot like høytidelig som et kirkerom. er det noen som har gode forslag til dette? i oslo...
Pastor Knut Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 (ev. sosialhumanistene, men disse vet jeg ingen ting om - ref. egen tråd), men da må vi ut av kirken. Velger du Unitarforbundet da behøver du ikke gå ut av noe som helst. Heller ikke kreves det medlemsskap i noe som helst.
tingeling Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Vi ble viet i peisestuen på ekebergrestauranten. Nydelig pyntet, intimt og veldig flott, men ikke likt et kirkelokale på noen måte
pinkybride Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 hva med gamle logen eller oslo militære samfunn. Er jo litt høytidelig preg over stedet. Går sikkert ann å ha både vielse og fest på samme sted.
Gjest gjestebrud Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 hva med gamle logen eller oslo militære samfunn. Er jo litt høytidelig preg over stedet. Går sikkert ann å ha både vielse og fest på samme sted. jeg vet det er "vanlig" å ha bryllupsfester der, men "bare" vielser har jeg ikke hørt noe om, men det må jo kunne gå an å sjekke. festen skal vi nemlig ha på bygdøy (supert sted, men ikke høytidelig nok for vielse...), så det blir ikke begge deler. tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå