Gå til innhold

skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

søstern min ringt fra skolen her en dag og sa jenten på skolen hadde kaldt henne stygge ting og dyttet hun. da jeg spurte hvorfor så var det pga at min andre søster i 1kl har blitt plaget så den store sa ja til og være med hu på skolen så hu ikke skulle bli plaget. men da hadde de andre jente gått på den store også!!!! hva skla jeg gjøre??? bør legge til at 1kl har kommet hjem med mange store blåmerker og sår å sånn og de sier hun har falt men hun har aldri falt så mye på barnehagen liksom!!! blir veldig beskymret for dem!!

er en liten skole så de menger seg sammen mellom klassene også.. bekymringsverdig er det også da de begynner med den store pga at hu forsvarer lillesøstern sin!! hva skal vi gjøre??? den store har aldri hatt problemer på skolen før og den lille trivdes veldig godt og hadde ikke problemer på barnehagen! de bor med pappa og han er jo mann så det sier jo litt..

hjelp meg! vi skal snakke med lærer i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bør legge til at de var de store som dyttet og plaget hu store da.. ikke 1klassingene

Gjest skoleansatt
Skrevet

Vil råde dere til å snakke med inspektøren som har ansvar for klassetrinnene til søstrene dine (eller teamleder for lærerne, evt. rektor, om skolen er for liten til å ha inspektør) i tillegg til kontaktlærer.

Be om at de som har inspeksjon følger ekstra med på hvordan søstrene dine har det. Er problemet vedvarende kan dere be om at det settes inn ekstra folk til å inspisere i friminuttene.

Noen skoler tilbyr også mekling i elevkonflikter, som oftest er det sosiallæreren som står for det, og det kan ofte være en løsning som er både konstruktiv og lærerik for alle parter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...