Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg får tørthår om vinteren og lurer på om dere har no råd?? håret mitt er veldig glatt og fint resten av året men da det kommer til vinteren blir det tørt og ser slitt ut.. hva kommer det av og har dere noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har også det problemet..

Du må bruke balsam (anbefaler gliss merket)

Også må du bruke hårkurer iblandt..

hilsen en som også er gla i håret sitt =)

Skrevet

Du må kjøpe deg en god hårkur hos en frisør - ikke billibvarianten i butikk! :fy_fy: Både L'Oréal, Wella og Redken har gode kurer. Spør gjerne frisøren om råd til hvilket merke du bør velge.

Jeg pleier å vaske håret, håndkletørke det og ta i kuren. Kan gjerne gå med den en time hvis jeg har tid. Da blir håret mykt og glansfullt etterpå :)

Lykke til!

Skrevet
Du må kjøpe deg en god hårkur hos en frisør - ikke billibvarianten i butikk! :fy_fy: Både L'Oréal, Wella og Redken har gode kurer. Spør gjerne frisøren om råd til hvilket merke du bør velge.

Jeg pleier å vaske håret, håndkletørke det og ta i kuren. Kan gjerne gå med den en time hvis jeg har tid. Da blir håret mykt og glansfullt etterpå :)

Lykke til!

men vis jeg bruker hårkur blir håret så flatt og ser tynt ut! hvordan merke bør jeg velge så det ikke blir sånn da???

Skrevet

Prøv silkeolje:) Du får kjøpt det hos frisører. Påførest i vått hår etter du har dusjet:) Men husk! Både balsam, hårkurer og andre hårkurer må man ikke ha i hodebunnen, en regel jeg bruker er at jeg har det ikke lenger opp enn til der ansiktet begynner, da blir det fett!

Skrevet

Jeg får aldri fett hår selv om jeg tar kur i hodebunnen, håret på toppen forblir tørt og pistrete :tristbla:

Skrevet (endret)

Redken allsoft hårkur eller Wella SP den hårkuren som tilfører fuktighet. SP er ett bra produkt og en billigere enn de fleste frisørhårkurer. Man må regne med at håret blir litt flatt, men da anbefaler jeg deg å bruke Tigi bedhead small talk - en volum krem som man har i håndkletørret hår og så føner man håret. Den gir hold og volum. Vil du ha en leave in som ikke gir hold, men supermykt, glansfullt og volum, bør du prøve bedhead superficial.

Ellers så anbefaler jeg Gliss shampo og balsam total repair. Dette er jo butikk produkter, vil du ha noe bedre så feks. Silky sexy hair shampo og balsam. De gir mykt hår og lukter himmelsk!

Endret av Linda644
Skrevet

sier bare en ting: kerastase

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...