Gå til innhold

jeg får ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lina_*
Skrevet

sammen med min nye kjæreste-

han er rolig fyr men blir helt vill i senga er ikke vant til ha en slik vill dominat fyr i senga så jeg blir satt ut... og føler meg keitete-- han sier på kødd at jeg er slettes ikke så flink som jeg skal ha det til.. men andre menn finner meg god på det området men da har jeg også klart være mere tøff og slappe av tror det er pga jeg er så gla i han at jeg ikke klarer slippe meg helt løs.. også ble jeg voldtatt for en stund siden og har vært utsatt for overgrep før så inni meg husker jeg nok noe av dette også.... er vant til at jeg er den som hopper på men det er pga de har vært mere rolige på det området mens min nye er helt crazy han vil alt.. og jeg føler jeg vil ikke alt... han slår meg på ræva så hardt at jeg fikk svære merker og han vil ha anal... og alt mulig..men jeg føler jeg får ikke engang til ha vanlig sex med han for jeg føler jeg blir vurdert.... enda jeg sikkert blir ,... på en måte... lurer jo også på om menn vanligvis liker piske sin kjæreste sånn--- for vi er blitt sammen-- fått en dask før liksom men ikke så hardt som dette.. han vil også ha sex utrolig lenge-- mange mange timer-- mens jeg føler sex kan også gjøres på en halvtime.... vel vel i bunn og grunn har jeg enda ikke fått orgasme ..lurer selv på om det har noe med at jeg har latt meg bruke tidligere av flere menn--- dvs gitt de som ville sex... uten helt hatt lyst selv men følt jeg skyldte det.. så lurer på om jeg er ødelagt på noe plan nå.. pga alt dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han at du har blitt voldtatt?

Om han vet det så burde han vært svært forsiktig med dominant og krevende sex om dere ikke har hatt en lang prat om temaet. Tut og kjør med eksperimentering er muligens ikke det første en tenker på med en jente som har blitt voldtatt, eller?

Jeg tenker at en kanskje er litt forsiktig og føler seg frem til _du_ har fått det trygghetsnivået du behøver.

Men jeg er for all del ingen ekspert og har aldri blitt voldtatt, derimot vet jeg alt om å "selge seg selv for billig" når det kommer til å tilfredstille den andres behov selv om det da er på bekostning av dine egne, eller din selvrespekt. For det er ikke alle som har det i seg at de klarer å kreve eller å si "ro deg ned, jeg er ikke helt med på dette."

Nå vet jeg ikke mer enn det du skriver, men jeg synes det virker som om din manglende orgasme ikke er det viktigste problemet i sexlivet ditt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...