Gå til innhold

nå har ho gjort det igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sandra_*
Skrevet

kom hjem i går og da hadde katta tissa i senga igjen! andre gangen nå. siste gangen var vel for ca to uker siden. trodde lukta hadde gått vekk etter jeg vaska alt som var av madrass, dyne, sengetøy, osv. har ihvert fall ikke lukta noe kattepiss av det som jeg har merka etter jeg vaska det sist. hva kan være grunnen til at ho gjør det igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest katteelsker
Skrevet
kom hjem i går og da hadde katta tissa i senga igjen! andre gangen nå. siste gangen var vel for ca to uker siden. trodde lukta hadde gått vekk etter jeg vaska alt som var av madrass, dyne, sengetøy, osv. har ihvert fall ikke lukta noe kattepiss av det som jeg har merka etter jeg vaska det sist. hva kan være grunnen til at ho gjør det igjen?

hadde du vært lenge borte?

katter tisser for å sende ut beskjeder til omverden så den savnet deg antagelig og ville ha deg hjem igjen og prøvde å sende ut en luktbeskjed til deg....

Skrevet

Er det lenge siden du har rensket opp i kattekassa? (Hvis pusen din har en sånn, da) Min pusefrøken "protesterer" hvis jeg somler med dette - og gjør fra seg på et fast sted. Gjerne demonstrativt mens jeg står og ser på. Fornøyelig :kjefte::jepp:

Skrevet
Er det lenge siden du har rensket opp i kattekassa? (Hvis pusen din har en sånn, da) Min pusefrøken "protesterer" hvis jeg somler med dette - og gjør fra seg på et fast sted. Gjerne demonstrativt mens jeg står og ser på. Fornøyelig :kjefte::jepp:

Det gjør min også. Veldig effektivt!

Skrevet

Urinveisinfeksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...