jojobing Skrevet 11. april 2003 #1 Del Skrevet 11. april 2003 jeg er ganske ny her på KG, så det er ikke så mange som "kjenner" meg ennå.. men nå reiser jeg i alle fall ganske snart på påskeferie... og før jeg reiser vil jeg ønske dere alle en riktig god påske! vi "snakkes" etter påske.. da ser jeg frem mot å bli bedre kjent med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til deg også Jojobing!! Velkommen tilbake etter ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. april 2003 #3 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til deg også, skulle selv ønske at jeg kunne reise bort i ferien, men jeg må nok jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. april 2003 #4 Del Skrevet 11. april 2003 god påske til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. april 2003 #5 Del Skrevet 11. april 2003 God påske Jojobing! Og god tur! Jeg må også bli her hjemme og jobbe litt, men har fri alle helligdager da. De dagene skal kanskje brukes på hus og hage. Hvis jeg gidder å gjøre noe som helst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. april 2003 #6 Del Skrevet 11. april 2003 GOD PÅSKE Jeg skal jobbe jeg også både morgen og kveld, men helligdagene er jo fri. Skal bare slappe av og kose meg, og kanskje vi gjør som mengden, tar en dagstur til harry-land. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2003 #7 Del Skrevet 11. april 2003 God påske ønskes deg fra Kverula! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. april 2003 #8 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. april 2003 #9 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til deg også!! Er også ny her, gleder meg til å bli kjent med deg og alle her!! Jeg reiser på påskeferie i morgen, det blir deilig -valla- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #10 Del Skrevet 11. april 2003 Takk for det, og en riktig GOD PÅSKE til deg også! Kos deg på ferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 11. april 2003 #11 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til deg også jojobing, og god påske til alle dere andre her på kg Jeg er så heldig å ha fått fri hele påska (utenom helligdagene da - for det er jo fri), så da da blir det påske på fjellet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 11. april 2003 #12 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 11. april 2003 #13 Del Skrevet 11. april 2003 GOD PÅSKE!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. april 2003 #14 Del Skrevet 11. april 2003 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. april 2003 #15 Del Skrevet 11. april 2003 God påske alle sammen! :D Jeg skal være hjemme i påska, så jeg håper ikke alle skal ut på tur aldri sur?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. april 2003 #16 Del Skrevet 11. april 2003 Ha en riktig god påske Jojobing :D kose deg og nyt påskeferien må jobbe noen dager til jeg før jeg får litt fri ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2003 #17 Del Skrevet 11. april 2003 God påske til jojobing og alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 11. april 2003 #18 Del Skrevet 11. april 2003 Jo god påske önsker jeg dere alle. klemmer fra *lottemor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå