lin Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Hei! Jeg vil gjerne ha en sang til min kjære på bryllupsdagen vår, men føler meg ikke helt kompetent til å klare det på egenhånd. Er det noen av dere som har erfaringer med slike som hjelper deg med sangen? Leter litt på nettet og finner mange som har den tjenesten. Så vanskelig å velge hvem man skal prøve, og vil det bli bra? Tenker at uansett kan det jo være en god begynnelse, kan jo smårettte litt selv isåfall... koster jo bare ca 400kr... Hva mener dere? Hva gjør dere? -er takknemlig for svar :D
Augustbrud02 Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Jeg diktet sangen til min mann på egenhånd, med litt hjelp fra moren min. Problemet med å finne noen til å dikte sang for deg, er at sangene ofte ikke blir så personlige. Mange av sangene er veldig standard, og det kan bli litt kjedelig synes jeg. Vil anbefale deg å prøve litt på egenhånd først, kanskje legge ut sangen her på KG og få litt hjelp, så tror jeg sanger blir mye mer personlig og følelsesladet også. Sender du meg en PM med mailadressen din kan du også få se sangen jeg hadde til min mann.
brudjuni Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Jeg søkte også litt på nettet for å finne noen som kunne skrive sangen til min kjære, og endte til slutt opp på Sangverkstedet. Jeg kontaktet de, sendte over det jeg ville ha som temaer i sangen, og etter noen dager fikk jeg resultatet fra dem. Ble kjempefornøyd, og har fullrett til å få endret på den inntil bryllupsdagen. Ta kontakt med dem, og du vil ikke angre!
Kaktus Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 Takk for tipset om Sangverkstedet. Jeg har nå sendt en mail dit og håper på god service. Skulle gjerne skrevet en sang selv (har gjort det før i andre anledninger), men føler ikke at jeg har tid/overskudd nå til å sette meg ned og gjøre det så bra som det bør være! Lekte litt med tanken om å holde tale, men vet at jeg ikke kommer til å klare å gjennomføre det. Synes derfor at en sang er en god løsning! 10. mai 2003
Augustbrud02 Skrevet 11. april 2003 #5 Skrevet 11. april 2003 Lekte litt med tanken om å holde tale, men vet at jeg ikke kommer til å klare å gjennomføre det. Synes derfor at en sang er en god løsning! Kan fortelle at jeg er et veldig følelses-mennesker og gråter for hver minste lille ting, men det gikk kjempefint å holde tale til mannen min på dagen vår. Hva med en kombinasjon av sang og tale? Jeg sa først noen ord til moren min, forloveren min, min svigerfamilie og til min mann. Til slutt hadde vi en felles sang til mannen min. Er kjempeglad jeg holdt tale, og det trenger faktisk ikke ende i masse tårer selvom man har lett for å gråte!
Livets datter Skrevet 11. april 2003 #6 Skrevet 11. april 2003 Prøv Norbo Festsanger og taler eller Jans Skrivestue
Kaktus Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Kan fortelle at jeg er et veldig følelses-mennesker og gråter for hver minste lille ting, men det gikk kjempefint å holde tale til mannen min på dagen vår. Det er jeg også! Men jeg skal vurdere å si noen ord i tillegg til sangen - godt å høre at det ikke nødvendigvis ender i en tåreflom...
Augustbrud02 Skrevet 11. april 2003 #8 Skrevet 11. april 2003 Det er jeg også! Men jeg skal vurdere å si noen ord i tillegg til sangen - godt å høre at det ikke nødvendigvis ender i en tåreflom... Hos oss var det faktisk mannen min som ble så rørt at han måtte avslutte talen sin til meg sånn plutselig (og han gråter aldri)! Men naturligvis gråt jeg mye denne dagen uansett (det hører med), men øver man litt på talen på forhånd går det kjempefint! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå