Aurela Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Er det noen som har brukt disse pakkene: http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet . Er det vansklig, sånn om man er helt uten erfaring også..? Og, noe av det viktigste, hvor mye drops tror dere at det blir av et sånt kitt? Tenker å gi drops i julegave til ca 9 personer, og minst et kremmerhus til hver.. Hvor mye tror dere det blir? Takker og bukker
Nausicaä Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Linken din virker ikke... Men jeg så gjennom pandurokatalogen i dag, og der har de ikke sånn kitt du snakker om. Om det ikke er "hvit dekor og figurmasse du mener", det er jo ikke kitt men heller noe sukkerogmarsipanaktig greie. Ellers så har de jo sånne sett med alt du trenger til å lage drops, det koster 498,- Og jeg tror de fleste klarer å få til noe spiselig med det, er jo instruksjoner med. (Du må kjøpe vanlig sukker i tillegg). Men jeg vil nok tro at det er best å være to når man gjør slike ting, både for kosen og nytten sin del Lykke til med dropslagingen!
Aurela Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Ellers så har de jo sånne sett med alt du trenger til å lage drops, det koster 498,- Og jeg tror de fleste klarer å få til noe spiselig med det, er jo instruksjoner med. (Du må kjøpe vanlig sukker i tillegg). Det var et sånt sett jeg hadde prøvd å linke til.. Panduropakker pleier jo ikke å være så vansklige, men jeg har prøvd å lage karameller før (ikke noe panduro der) og det gikk ganske rett vest.. Noen som selv har prøvd det, er ikke så keen på å kjøpe et sett til 498,- for å lage noe som må kastes
Villemo Kellin Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker disse og er kjempefornøyd, det er lett å få til, men det blir varnt, så jeg har kjøpt meg oppvask hansker i tillegg, da disse isolerer meg an de plast hanskene du får med i pakken. Jeg har laget drops, kjærligheter og candycanes av den pakken ,go fyller bare på med sukker og druesukker ved behov. De blir kjempe gode! Lykketil
Aurela Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg bruker disse og er kjempefornøyd, det er lett å få til, men det blir varnt, så jeg har kjøpt meg oppvask hansker i tillegg, da disse isolerer meg an de plast hanskene du får med i pakken. Jeg har laget drops, kjærligheter og candycanes av den pakken ,go fyller bare på med sukker og druesukker ved behov. De blir kjempe gode! Lykketil Hvor mye blir det, vet det er ganske relativt, men blir det en god del, eller bare en liten del??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå