prescella Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg og samboeren min har kjøpt enebolig i Tromsø i september. Nå er ståa å få solgt selveierleiligheten min Har en megler nå vi ikke er noe særlig fornøyde med. Vi har måttet holdt visninger selv,feil i prospektet,overpriset leiligheta,utelatt å ha annonse i boligavisa grunnet Taktikk(???) etc. Får i tillegg lite tilbakemeldinger fra megler,må spørre om det meste selv. Det må også nevnes at det har vært folk på visning,tipper en 15 stk i alt. Har vært lagt ut for salg i 1,5 mnd nå. Hvor finner jeg en megler som er engasjert og som brenner for å selge boliger? Lurer også på hva som er smartest å gjøre,å leie ut huset vi har kjøpt(får litt mer ved utleie av det) eller leie ut leiligheta ? Tenker det kan bli problematisk å leie ut leiligheta til noen,vi må tross alt kjøre visninger der.. Kan jeg feks be megler ringe de som har vært på visning (og sagt de vil kontaktes ved bud) og spørre om de er int i å by og om man kan bli enig om en pris? Er rimelig desperat nå,da vi fra desember mnd betaler 28tusen bare på boliglånene. Og da har vi fått avdragsfrihet til 1 April!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå