Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg er i ferd med å bli sammen med en fyr jeg har vært intr. i lenge, og alt er veldig bra, unntatt et lite problemer som oppstår i forbindelse med sex. Han får ikke orgasme...... Grunnen er mest sannsynlig at han går på antideppresiva, en "kur" som visstnok skal vare et par mnd. til. Han får ereksjon, og lysten er tilstede, men vi kan holde på i evigheten uten at han får orgasme. Dette føler jeg setter en liten demper. Sexlivet betyr for meg veldig mye i et forhold, og er litt redd for å gå inn i et forhold der problemene allerede starter i fra begynnelsen av. Er redd for at han vil utvikle impotens. Nå har det ingenting med at vi ikke har lyst på hverandre, for det har vi jo. Hva bør jeg gjøre? Føler meg sleip som egentlig tenker slik, men ja, sexlivet har en del å si......
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Han er forresten i midten av 20-årene.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Dette er en vanlig bivirkning ved bruk av antidepressiva. Noen trenger å bruke slike medisiner i flere år. Prøv å ikke fokuser så mye på hans orgasme. Fokuser heller på det som føles bra. Og husk at dette har ingenting med deg å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Bivirkningen av medisinene er at det er vanskelig å få utløsning, så han kommer i hvert fall ikke til å bli impotent. Med mindre du klager på ham selvsagt.
SnillMito Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 (endret) Dette kommer til å vedvare inntil han dropper antidepressivamedikamentene. Uforståelig for meg at folk likevel velger å ta slike medisiner. Endret 11. november 2007 av SnillMito
Gjest StockDama Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Vel, når en person må velge mellom å bli kvitt en helt for j*vlig depresjon eller utløsning, så tror jeg de fleste ville valgt den første.
Gjest StoreSky Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Når forhold er nytt, så er det sikkert ekstra vanskelig å komme helt i mål. Jeg skjønner at det virker vanskelig for deg, men husk at det er ikke en selvfølge at alle gutter har ereksjon/utløsning "på kommando"- selv om vi tror det! (er liksom bare damer som har problemer med orgasme...) Imitt forhold så har jeg lettere for orgasme/bli opphisset enn han. Uvant i begynnelsen, men skjønner at det bare er sånn. Er en myte at men vil og kan hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Jeg er jente, men hadde det samme problemer da jeg brukte antidepressiva. Den gode nyheten var likevel at jeg var mer følsom, og at selve sexen faktisk var mye bedre i seg selv, selv om det var frustrerende å aldri å spenningen utløst. Impotens skjønner jeg ikke helt hvorfor du blander borti i lingninga, siden problemene hans kommer av piller og dreier seg om noe helt annet... Ærlig talt burde du vært mer bekymret for hvordan han vil ha det psykisk framover enn for hans manglende orgasmer. Jeg antar at han ikke bruker medisiner for moro skyld, da han nok ville slutta for lengst på grunn av bivirkninger av dette slaget.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Skjønner ikke at du gidder å bli sammen med en fyr som viser tegn på alvorlig depresjon. Jeg har vært sammen med en deprimert person, og det er ingen dans på roser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå