Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Kan ikke tenke meg noe langt studie nå, men har lyst til å gå litt skole igjen. Jeg har ikke studiekompetanse, så da er vel universitet uaktuelt? Er 26 år og har noen års erfaring som helsesekretær nå Kunne tenkt meg noe innen helse, økonomi, pedagogikk, ledelse, administrasjon.....er ganske åpen for forslag.
Saeria Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kanskje NKI eller NKS har noen kurs som kan være aktuelle for deg?
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Kan ikke tenke meg noe langt studie nå, men har lyst til å gå litt skole igjen. Jeg har ikke studiekompetanse, så da er vel universitet uaktuelt? Er 26 år og har noen års erfaring som helsesekretær nå Kunne tenkt meg noe innen helse, økonomi, pedagogikk, ledelse, administrasjon.....er ganske åpen for forslag. Kanskje du finner noe på www.nhsf.no. Jeg utdanner meg til helsesekretær nå. kan jeg spørre hva du tjener og hvor mye annsenitet du har?
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Kom forresten over www.aftenskolen.no. Under fagskolenivå så har de noe som heter helseadministrasjon. Det er videre utdanning for helsesekretærer. Er flere fag der og feks psyksisk helsearbeid, kreftomsorg. rehabilitering, spesialpedagogikk osv. Kan tas over nett
Gjest Frysepulver Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 En venninne av meg er helsesekretær og går nå sitt 2. år på BI. Hun regner vel med å få høyere stillinger administrativt på f.eks. sykehus o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå