Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har byttet ut litt hudpleie produkter som huden min må tilpasse seg til, men nå er den så fæl at mineralfoudation ikke holder lenger. Har et stort sår på haka (ja jeg må pelle :sjenert: ) og noen kviser her og der som er store og veldig rød!

Har kjøpt meg foundation fra MAC, men den er det altfor mye shimmer i og fremhever ALT. Blir et helt Ok resultat om jeg tar mineralfoundation over, men jeg vil ikke ha OK, jeg vil ha bra resultat:)

Så hvilken foundation anbefaler dere til kombinasjonshud med normale kinn og litt fet t-sone? Skinner ikke så mye lenger,for fuktighetskremen matter litt ned. Vil helst ha en som dekker medium mye (så kan jeg heller bare kjøpe Magic Concealer igjen, siden jeg mista min forrige) og som gir glød men ikke hud som ser fet ut. Er 19 år hvis det har noen betydning.. Den bør også være lett å legge jevnt for jeg har ikke all verdens med tid om morgenen:P

Liker at huden min ser sunn og frisk ut, og da vil jeg helt ikke ha matt resultat, for da blir det så flatt. Det beste er om den kan bestilles på nett, for jeg går på folkehøgskole for tiden.

Endret av Rexina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet om en bra foundation som er flytende til kombinasjonshud for å få glød? Helst medium dekkevne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...