Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Han bruker i dag litt forskjellig. Liker parfymer som ikke stikker seg for mye ut, men som lukter godt. Altså en parfyme som ikke er for sterk, men samtidig litt sporty og frisk. Noen forslag på hvilke parfymer som kunne ha passet? Han bruker i dag Allure Homme Sport fra Chanel.
Rexina Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Er han mørk eller lys i hår og øyenfarge? Hvis han er lys så anbefaler jeg Hugo Boss Elements Aqua:) Den erakkurat som du beskriver. Frisk, ikke for sterk, men bare helt herlig. Har gitt den til eksen min og han brukte den hver dag, det samme gjør broren min. Han elsker den! Men vet ikke hvordan den er til de som er mørke, for de jeg har kjent den på er blonde og har blå øyne, og jeg har hørt at det skal ha noe å si på parfymelukta..
Gjest Blondie65 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Spør i et velassortert parfymeri. Oppgi hårfarge, øynefarge og alder på typen. Da får du gode svar.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Han har mørkt hår og brune øyne. Skal det ha noe å si for lukten om vedkommende er lys eller mørk? Interessant Noen forslag på parfyme til en kar på 26 år med mørkt hår og brune øyne? Se forøvrig første innlegget (ønsker en frisk og sporty duft).
Gjest Morgan le Fay Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hva med Boss in Motion eller CK Euphoria? Mannen her i huset liker også Chanel Allure Sport Homme, og de to nevnte liker han også.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Da har jeg notert meg: - Boss in Motion - CK Euphoria - Boss Hugo Elements Aqua Skal ta meg en tur i et parfymeri for å lukte litt på disse. Er det noen som har flere tips så kom med dem her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå